تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 13:37
16 بازدید
کد خبر : 351827

بختیاری‌زاده: شهریاری دخالتی در ارنج تیم نمی‌کند/ هیچ تاریخی برای انتخاب سرمربی خارجی مشخص نشده

بختیاری‌زاده: شهریاری دخالتی در ارنج تیم نمی‌کند/ هیچ تاریخی برای انتخاب سرمربی خارجی مشخص نشده

سرمربی موقت استقلال گفت: هیچ تاریخی برای انتخاب سرمربی خارجی استقلال مشخص نشده و شهریاری دخالتی در ارنج تیم نمی‌کند. به گزارش خبرگزاری آنا، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی استقلال با ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: امیدوارم فردا روز خوبی برای استقلال باشد و بتوانیم با یک بازی خوب

بختیاری‌زاده: شهریاری دخالتی در ارنج تیم نمی‌کند  هیچ تاریخی برای انتخاب سرمربی خارجی مشخص نشده

سرمربی موقت استقلال گفت: هیچ تاریخی برای انتخاب سرمربی خارجی استقلال مشخص نشده و شهریاری دخالتی در ارنج تیم نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری آنا، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی استقلال با ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: امیدوارم فردا روز خوبی برای استقلال باشد و بتوانیم با یک بازی خوب امتیاز بگیریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.  

وی درباره اینکه سرمربی خارجی استقلال هنوز انتخاب نشده و نظم فکری وی بر هم می‌خورد، عنوان کرد: باید از مدیریت باشگاه این سوال را بپرسید، اما روزی که من قبول مسئولیت کردم، سیاست بر این  بود در زمانی مسئولیت فنی را برعهده بگیرم تا باشگاه بتواند در یک شرایط خوب، زمان و فضای مناسب بدون عجله سرمربی جدید را معرفی کند. هیچ تاریخی برای این موضوع مشخص نشد، اما تلاش بر این بود که بتوانند در اولین فرصت این کار را انجام بدهند. تا جایی که دورادور می‌دانم تلاش‌هایی صورت گرفته، اما از روز اول برای من مهم بود، حالا که قبول مسئولیت کردم با تمام توان و تلاش وقت خود را برای استقلال بگذارم تا به کمک بازیکنان، مدیریت و همه عوامل بتوانیم شرایط را تغییر داده و تیم را به سمت بهتری ببریم تا در هفته‌های آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: مشکلات و بحران وجود دارد و بار‌ها گفته‌ام و دوباره می‌گویم. یکی از وظایف اصلی یک مربی به عنوان مسئول فنی باشگاه، پیدا کردن راهکار برای رفع مشکلات است که مستلزم آن است که فضای باشگاه دوستانه باشد و درک متقابل بین همه ارکان باشگاه وجود داشته باشد و به یکدیگر احترام گذاشته شود و همه دست به دست هم بدهند تا راهکاری برای رفع ایرادات پیدا کنند.

وی درباره اینکه عکسی از شرایط روحی خوب تیم استقلال منتشر شد، عنوان کرد: ما شرایط هفته‌های گذشته را بازبینی کردیم. بازیکن وقتی در چنین سطحی خوب بازی نمی‌کند فشار‌های روحی زیادی را متحمل می‌شود. چون استقلال تیم بزرگی است ولی به هر دلیلی استقلال لیگ را خوب شروع نکرد و من می‌دانستم چقدر بچه‌ها تحت فشار هستند. مبنای کارم را در کنار همکارانم نوازی، غلامپور و سالار امینی و شیخ بر این گذاشتیم که همان اندازه که در محیط سالم کار‌های فنی را دنبال کنیم در کنارش روی مسائل روحی روانی کار کنیم، چون خیلی برایم مهم است. اهمیت دارد بازیکنان شاداب باشند تا درباره مسائل فنی با آنها صحبت کنیم.  

بختیاری‌زاده درباره اینکه می‌تواند هواداران استقلال را به قهرمانی امیدوار کند و بگوید فرصت قهرمانی از دست نرفته، تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است. فصل قبل با وجود اینکه به قهرمانی نزدیک بود رقیب‌مان قهرمان شد. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد و هیچ وقت نباید ناامید باشید. هفته قبل هم این را گفتم که در بخش بازیکن هیچ کمبودی نداریم، البته جا داریم یک دو بازیکن اضافه کنیم. پتانسیل آن را داریم تا قدرتمندتر بازی کنیم و الحمدالله جو آرام است. باشگاه باید به شکلی عمل کند که روند رو به بازی را دست کند. آن روز‌هایی که آماده برای رفتن به سمت مسابقه را آماده کنیم. ممکن است در روز مسابقه تلاش کنید و برنده نشوید که مهم است ولی مهم‌تر روندی است که داریم کار می‌کنیم و هر روز همدیگر را می‌بینیم. ارتباط بین همه اعضای باشگاه درست شود و بعد از ان می‌توانیم برای رسیدن به قهرمانی امید داشته باشیم.  

سرمربی تیم استقلال درباره اینکه گفته می‌شود احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه در ارنج تیم دخالت می‌کند، تأکید کرد: نه چنین نیست. من در گذشته شاگرد شهریاری بودم و این افتخار را داشتم. او انسانی سالم و کاربلد است و  در صباباتری با او کار کردم. اگر شرایط اینگونه بود، خدا می‌داند با تمام علاقه واقعی و قلبی که به استقلال دارم نمی‌آمدم. هر کسی در باشگاه کار خودش را می‌کند. شهریاری از من خواسته است در این شرایط کمک کنم و با افتخار قبول کردم. نه شهریاری چنین ذهنیتی نسبت به فوتبال دارد و نه من اجازه دخالت می‌دهم. هر کسی در باشگاه کار خود را انجام می‌دهد و این رفتار حرفه‌ای است. ما کادر فنی و آنالیزور داریم  که با هم صحبت می‌کنیم و در مورد تیم تصمیم می‌گیریم. چنین فشاری در این مدت نبوده اصلاً است.

وی درباره اینکه استقلال محروم و مصدومی به غیر از روزبه چشمی برای بازی فردا ندارد، گفت: مصدوم داریم، ابوالفضل جلالی یک هفته دور است و به بازی فردا نمی‌رسد. اعتقاد من به کار جمعی است، ما بازیکن روی نیمکت داریم که بازی نکرده ولی پیراهن استقلال را بر تن دارد و از لحاظ اخلاقی و فنی شرایط خوبی دارد. در چنین روز‌هایی باید بدون ترس استفاده کنیم. تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور بازی‌ها خود را عقب انداختند. من بین بازی کردن و نکردن این هفته؛ اعتقاد دارم الان تیم شادابی هستیم و به لحاظ فنی و روحی می‌توانیم فردا روز خوبی داشته باشیم. من خواستم که بازی انجام شود. نباید بترسیم، نه اینکه نیستند مشکل ایجاد می‌کند اگر داشتیم اتفاق خیلی عجیب و غریبی نیست. باور من این است که وقتی تیم هستیم باید همه به یک کار جمعی کمک کنیم.  

بختیاری‌زاده در مورد اینکه هواداران استقلال ترسو دوشت ندارند و فوتبال هجومی می‌خواهند گفت: این را در تمرینات از روز اول کار کردیم. اعتقاد دارم دفاع کردن بخشی از فوتبال است و خیلی اهمیت دارد. هوادار و بیننده، فوتبال رو به جلو را دوست دارد. اعتقاد دارم هر نوع فوتبالی که بازی می‌کنید، نمی‌توانید در ۹۰ دقیقه حمله یا فقط دفاع کنید. اولویت ما بازی روی زمین، حمله به حریف و پرس از بالاست و اینکه نترسیم. ما باید با آگاهی و شهامت بازی کنیم و در این بین ممکن است اشتباه هم داشته باشیم، اما این تفکر باید در بازیکنان جا بیفتد که بتوانند اشتباه همدیگر را پوشش بدهند. ممکن است در دقایقی هم مجبور به دفاع شویم و باید تمام قواعد دفاع تیمی را رعایت کنیم و بعد ضدحمله مناسب بزنیم. این چیزی است که در فوتبال اعتقاد دارم و سعی کردم در این مدت در بازیکنان جا بیندازم.

سرمربی تیم استقلال درباره اضافه شدن بدنساز جوان به استقلال گفت: روز بازی با هوادار احساس کردم که برخی بازیکنان آماده نیستند. در یک تایمی بازیکن نیست.   باید در تیم مربی بدنساز باشد و حتی اگر سرمربی خودش دوره مربیگری بدنسازی را گذرانده باشد هم باید مربی بدنساز در کنار کادر باشد و روی مسائل فیزیکی بازیکنان متمرکز باشد. سالار امینی مربی بدنساز ما جوان است و در رده‌های ملی کار کرده است. با من در شهر خودرو و استقلال خوزستان بوده است. چیزی که برایم اهمیت دارد رفتار بسیار خوب او است. او به خوبی می‌تواند با بازیکنان به نوعی ارتباط صمیمی پیدا کند.

وی درباره اینکه چه صحبتی برای حمایت تماشاگران استقلال از تیمش دارد، گفت: اولاً هوادار حق قضاوت ما را دارد و این یک پیام به بازیکنانی است که ستاره هستند. نمی‌توانید فقط نامتان ستاره باشد و هر هفته ستاره‌ها بازی دارند و مورد قضاوت قرار می‌گیرند. بازیکنان باید ستاره بودن را در زمین فوتبال نشان دهند. این یک پیام برای بازیکنانی دارد که پیراهن پرافتخار استقلال را بر تن دارد. حتماً بازیکنان استقلال به این درک رسیدند که مسئولیت دارند و با عملکرد حرفه‌ای و تلاش بیشتر سعی می‌کنیم هواداران به استادیوم بیایند. هوادار همیشه حق دارد، همه وجودش، محبت به تیم است و من آنها را دوست دارم. حق هواداران است که از تیم انتقاد کنند. وظیفه یک باشگاه این است که همه دست به دست هم بدهند که هوادار زندگی روزمره خود را داشته باشد و در کنارش پیام‌ها و خبر‌های خوب از باشگاهش بشنود. روز مسابقه بیاید فارغ از هر مسئله‌ای از باشگاه خود حمایت کند.  

بختیاری زاده درباره اینکه بازیکن برای استقلال جذب می‌کند، گفت: واقعاً به این فکر نمی‌کنم ولی نیاز است.  

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn