تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 13:38
14 بازدید
کد خبر : 351832

ماشاریپوف و کاکوتا آماده بازی هستند/ ظرفیت قلعه حسن خان کم نشده است!

ماشاریپوف و کاکوتا آماده بازی هستند/ ظرفیت قلعه حسن خان کم نشده است!

به گزارش آفتاب نو، در روزهای گذشته اینطور شایعه شد که گائل کاکوتا ممکن است به دلیل شرایط منطقه به ایران برنگردد و قراردادش را فسخ کند. با این حال ایمان عالمی به آفتاب نو می گوید ۲ بازیکن ملی پوش استقلال به ایران برگشته اند و آماده بازی با ذوب آهن هستند؛ «این ها

به گزارش آفتاب نو، در روزهای گذشته اینطور شایعه شد که گائل کاکوتا ممکن است به دلیل شرایط منطقه به ایران برنگردد و قراردادش را فسخ کند.

با این حال ایمان عالمی به آفتاب نو می گوید ۲ بازیکن ملی پوش استقلال به ایران برگشته اند و آماده بازی با ذوب آهن هستند؛ «این ها شایعه بوده است و ما توجهی به آن نداشتیم. هم کاکوتا و هم ماشاریپوف هم اکنون در تهران حضور دارند و از امروز در تمرینات شرکت می کنند.»

سرپرست استقلال در مورد سرماخوردگی رضاوند و شایعاتی که در مورد غیبت او در بازی با ذوب آهن وجود داشت هم گفت: آرش کاملا سرحال است و مشکلی از بابت حضور در بازی با ذوب آهن ندارد.

عالمی در مورد اینکه گفته می شود قرار است ۶ هزار بلیت در بازی با ذوب آهن فروخته شود هم گفت: استادیوم شهر قدس ۸ هزار نفر ظرفیت دارد و من همین الان در جلسه شورای تامین بودم و حرفی از بلیت فروشی محدود بازی نبود. بازی استقلال – ذوب آهن مثل بازی های قبلی با حداکثر ظرفیت استادیوم برگزار خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn