تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 14:32
55 بازدید
کد خبر : 351878

اشتباه نشود؛ موسمیمانه‌ها گزینه‌های بدی نیستند، شما استراتژی ندارید!

اشتباه نشود؛ موسمیمانه‌ها گزینه‌های بدی نیستند، شما استراتژی ندارید!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، حکایت این روزهای مدیران استقلال و انتخاب سرمربی برای این تیم بسیار عجیب است، آنها از پول لوگن که در سال های دور کارنامه درخشانی در لیگ فرانسه داشته شروع کردند، در ادامه مذاکرات شان را با  رگکامپ رومانیایی ادامه دادند و حالا قصد دارند پیتسو موسیمانه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، حکایت این روزهای مدیران استقلال و انتخاب سرمربی برای این تیم بسیار عجیب است، آنها از پول لوگن که در سال های دور کارنامه درخشانی در لیگ فرانسه داشته شروع کردند، در ادامه مذاکرات شان را با  رگکامپ رومانیایی ادامه دادند و حالا قصد دارند پیتسو موسیمانه از آفریقای جنوبی را به عنوان سرمربی شان معرفی کنند.

شاید این ۳ مربی و البته گزینه های دیگری که نام شان برای سرمربیگری استقلال مطرح شده است هیچکدام سرمربی های بدی نباشند اما مذاکره با آنها یک واقعیت مهم را آشکار می کند، اینکه باشگاه هیچ استراتژی مشخصی در مورد سرمربی آینده استقلال ندارد.

مدیران استقلال اول باید مشخص کنند از سرمربی جدید چه می خواهند؟ فوتبالی هجومی می خواهند؟ دنبال مربی هستند که برای این باشگاه ساختار درست کند؟ دنبال مربی زود بازده هستند؟ طبیعتا اگر استراتژی باشگاه مشخص باشد مذاکره با گزینه های مختلف محدود می شود اما به نظر می رسد مدیران استقلال با هر مربی که بیکار است مذاکره می کنند و فقط می خواهند سرمربی خارجی روی نیمکت تیم شان ببینند.

پیتسو موسیمانه کارنامه بدی در مربیگری ندارد و موفقیت های خوبی در قاره آفریقا کسب کرده است و تقریبا راه گاریدو، سرمربی پرسپولیس را در مربیگری رفته است؛ قطعا کسی مشکلی بابت حضور او ندارد اما مشکل از آنجایی که شروع می شود که مدیران باشگاه بدون استراتژی مشخص به هر مربی بیکاری در بازار پیشنهاد می دهند و اصلا خودشان نمی دانند از کسی که روی نیمکت این تیم می نشیند چه می خواهند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn