تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 15:08
9 بازدید
کد خبر : 351911

ورزشگاه تهران یک‌سری مراحل قانونی دارد که نیازمند پیوست‌های فرهنگی، توجهیات فنی و اقتصادی است که در حال کارکردن روی آن هستیم. | اخبار ورزشی

ورزشگاه تهران یک‌سری مراحل قانونی دارد که نیازمند پیوست‌های فرهنگی، توجهیات فنی و اقتصادی است که در حال کارکردن روی آن هستیم. | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد دنیا مالی در حاشیه آغاز هفته اول لیگ برتر تیروکمان با اشاره به اینکه ورزش همگانی در حوزه سلامت، کاهش مصرف دارو و استرس‌های ناشی از زندگی ماشینی اثرگذار است، اظهار کرد: در همین راستا وزارت ورزش برای ورزش همگانی برنامه دارد و معتقد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد دنیا مالی در حاشیه آغاز هفته اول لیگ برتر تیروکمان با اشاره به اینکه ورزش همگانی در حوزه سلامت، کاهش مصرف دارو و استرس‌های ناشی از زندگی ماشینی اثرگذار است، اظهار کرد: در همین راستا وزارت ورزش برای ورزش همگانی برنامه دارد و معتقد هستیم که ریشه ورزش قهرمانی، ورزش همگانی است و امیدواریم بتوانیم شاهد توسعه در تمامی رشته‌ها باشیم.

او ادامه داد: باید اماکن ورزشی را روزآمد کنیم و در مورد میزان بهره‌وری اماکن ورزشی با وزارت آموزش‌وپرورش صحبت کرده‌ایم تا اماکن ورزشی مدارس، پنجشنبه و جمعه‌ها که مدارس تعطیل است باز باشد و دانش‌آموزان بتوانند از این اماکن ورزشی استفاده کنند.

وزیر ورزش و جوانان درباره تجهیزات رشته تیروکمان هم بیان کرد: در مورد تجهیزات حتما کمک خواهیم کرد تا تجهیزات روز فراهم شود. تیروکمان یکی از رشته‌های آیینی ماست و برای وزارت ورزش و جوانان اهمیت بسیار زیادی دارد که تیروکمان در حوزه قهرمانی توسعه پیدا کند.

دنیامالی افزود: در این رشته باید از رشته‌های دیگر کمک گرفته شود و صرفا کار حرفه‌ای ورزشکار به کمان و هدف خلاصه نمی‌شود و ورزشکار ما باید از نظر فکری شرایط مناسبی داشته و آرام‌ترین فرد از نظر ذهنی باشد.

او با تاکید بر اینکه فدراسیون تیروکمان باید در حوزه هوش مصنوعی، روانشناسی و حوزه علوم جدید، گام‌های جدی بردارد و از رشته‌های میان‌بخشی مانند رشته‌های تمرکزی استفاده کند، گفت: همچنین فضای اردو‌ها باید کاملا آرام باشد و این مسئله نشان می‌دهد کار فدراسیون خیلی سخت است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دو دهه است از ظرفیت مربیان کره‌ای استفاده می‌کنیم، اما نتیجه لازم را نگرفته‌ایم، تصریح کرد: تیروکمان در حال حاضر مخاطب دارد و جوانان زیادی به این رشته علاقمندند و انشاءالله در آینده خبر‌های خوبی در مورد تیروکمان به گوش برسد.

دنیامالی درباره احداث ورزشگاه جدید تهران هم بیان کرد: ورزشگاه تهران یک‌سری مراحل قانونی دارد که نیازمند پیوست‌های فرهنگی، توجهیات فنی و اقتصادی است که در حال کارکردن روی آن هستیم.

او ادامه داد: در دولت شهید رییسی یک‌سری اقدامات انجام و مصوباتی تهیه شد و ما در حال پیگیری هستیم تا مراحل تقنینی و قانونی آن آماده شود. روی طراحی‌ها کار می‌کنیم و باید به دولت برود و پس از مصوبه دولت، در جلسه سران مصوبات این موضوع را بگیریم، چون هم بحت تامین مالی و هم چندمرحله‌ای اجراکردن آن مهم است؛ بنابراین برنامه داریم پس از اینکه بحث‌های قانونی را پشت سر گذاشتیم و بحث تامین منابع مشخص شد، قطعا استادیوم بزرگ تهران به عنوان فاز اول پروژه در اولویت کاری ما خواهد بود.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn