تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 15:57
8 بازدید
کد خبر : 351951

تاکید بر ضرورت حمایت امدادی و زیستی از مردم جنگ‌زده لبنان و غزه

تاکید بر ضرورت حمایت امدادی و زیستی از مردم جنگ‌زده لبنان و غزه

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در همایش راهکارهای حمایت از محور مقاومت و مردم فلسطین و غزه ۶ راهکار را در زمینه حمایت از مردم جنگ زده مطرح و تشریح کرد. کولیوند در این همایش با بیان اینکه حمایت سیاسی و دیپلماتیک از مردم غزه و لبنان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در همایش راهکارهای حمایت از محور مقاومت و مردم فلسطین و غزه ۶ راهکار را در زمینه حمایت از مردم جنگ زده مطرح و تشریح کرد.

کولیوند در این همایش با بیان اینکه حمایت سیاسی و دیپلماتیک از مردم غزه و لبنان در شرایط فعلی ضرورت دارد، افزود: در شرایطی که رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن هیچ خط قرمزی، بی‌رحمانه به مردم و غیر نظامیان حمله می‌کند، اقدامات امنیتی نیز باید از سوی کشورهای منطقه در خصوص حملات رژیم صهیونیستی و با هدف بازدارندگی این رژیم، صورت گیرد‌.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه با تاکید بر نقش انکارناپذیر رسانه‌ها در نشان دادن وضعیت و شرایط سخت زندگی مردم جنگ‌زده، بر حمایت رسانه‌ای و فرهنگی و افزایش آگاهی عمومی در خصوص جنایات جنگی رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد.

کولیوند با اشاره به ضرورت حمایت مردم برای تقویت محور مقاومت و تقویت وحدت امت اسلامی، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر طبق وظیفه انسانی و دینی و در چارچوب وظایف و اهداف عالی نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر به‌منظور حمایت از زندگی و سلامت افراد نیازمند، با جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه مردم و ارسال محموله‌های امدادی و زیستی به مناطق جنگ‌زده، از مردم بی‌پناه و جنگ‌زده غزه و لبنان حمایت می‌کند.

 انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn