تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 17:12
7 بازدید
کد خبر : 352005

اعلام آخرین وضعیت زیلینسکی از سوی اینتر

اعلام آخرین وضعیت زیلینسکی از سوی اینتر

به گزارش روزپلاس، پیوتر زیلینسکی که در بازگشت از اردوی اخیر تیم ملی فوتبال لهستان، امروز (پنجشنبه) در محل باشگاه اینتر تحت‌ آزمایش‌های پزشکی تکمیلی قرار گرفت تا مصدومیتی که در تیم ملی کشورش به آن دچار شد، مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ به  نظر می‌رسد مصدومیتش جدی نیست. باشگاه اینتر بعد از ظهر امروز (پنجشنبه)

اعلام آخرین وضعیت زیلینسکی از سوی اینتر

به گزارش روزپلاس، پیوتر زیلینسکی که در بازگشت از اردوی اخیر تیم ملی فوتبال لهستان، امروز (پنجشنبه) در محل باشگاه اینتر تحت‌ آزمایش‌های پزشکی تکمیلی قرار گرفت تا مصدومیتی که در تیم ملی کشورش به آن دچار شد، مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ به  نظر می‌رسد مصدومیتش جدی نیست.

باشگاه اینتر بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) به طور رسمی اعلام کرد، آزمایش‌های تکمیلی روی پیوتر زیلینسکی نشان داد که این هافبک ۳۰ ساله دچار کشیدگی فلکسورهای ران از ناحیه پای راست شده است و وضعیت او به صورت روزانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.  

باشگاه اینتر مدت زمان دوری این هافبک لهستانی از میادین فوتبال را از میادین مشخص نکرده، اما مصدومیت‌هایی اینچنینی بین یک تا سه هفته زمان برای ریکاوری نیاز دارد. این بدین معنی است که زیلینسکی حداقل بازی یکشنبه شب با رُم در سری A ایتالیا و  احتمالاً بازی چهارشبه مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

اینتر که در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد، از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه (به وقت تهران) در ورزشگاه المپیکو به مصاف رُم خواهد رفت.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn