تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 19:22
139 بازدید
کد خبر : 352112

کارت به جایی رسیده برای صدا و سیما تعیین تکلیف می‌کنی؟ | اخبار ورزشی

کارت به جایی رسیده برای صدا و سیما تعیین تکلیف می‌کنی؟ | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال و کارشناس فوتبال امروز پس از جشن ۷۹ سالگی استقلال در پاسخ به قلعه‌نویی که گفته بود تریبون در اختیار کسانی است که دشمن من هستند و می‌خواهند تیم ملی را بزنند قرار گرفته، پاسخ‌های تندی به سرمربی تیم ملی داد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال و کارشناس فوتبال امروز پس از جشن ۷۹ سالگی استقلال در پاسخ به قلعه‌نویی که گفته بود تریبون در اختیار کسانی است که دشمن من هستند و می‌خواهند تیم ملی را بزنند قرار گرفته، پاسخ‌های تندی به سرمربی تیم ملی داد که در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید.

وی در مورد انتقاد سرمربی و بازیکنان تیم ملی نسبت به صحبت های او گفت: در مورد بازیکنان بعید می‌دانم چنین اتفاقی افتاده باشد ولی من را در این ۲۰ سالی که در فوتبال هستم می‌شناسید، من آنچه که واقعیت باشد را می‌گویم، خداراشکر می‌کنم که بازخوردی از مردم گرفتم مثبت بود و همه می‌گفتند درست حرف زدی. حالا بعضی‌ها برداشت‌های متفاوتی دارند و می‌خواهند فرار رو به جلو بکنند و بگویند تریبون را به کسی بدهید که با ما مشکلی نداشته باشند، همه این حرف‌ها بچگانه و خنده‌دار است. مگر اولین بار است که این کادر بالای سر تیم ملی بوده و من کارشناسی کردم. تا الان هیچ مشکلی نبوده و الان چون نقد کردیم می‌گویید تریبون را به من ندهند؟ برای صدا و سیما هم تعیین تکلیف می‌کنید؟ هر کسی اگر بتواند کار خودش را انجام دهد خیلی شکل بهتری دارد وگرنه من هم بلدم حرف بزنم و آنچه مهم است حرمت نگه داشتن است و الان جواب ایشان را منطقی می‌دهم.

او ادامه داد: فقط به یک نکته‌ای را اشاره کنم، متأسفانه درد ما در فوتبال این است که عادت کردیم در کنار هم بنشینیم و به به و چه چه کنیم و چای و شیرینی بخوریم و بگوییم همه چیز گل و بلبل بود و در نهایت فوتبالمان هم نتیجه‌اش این می‌شود. باید نقدها را بپذیریم، اینکه توان شنیدن صحبت‌های منتقد را نداشته باشیم فایده ندارد، خب شاید ایرادی داشته باشی برو نگاه کن و درستش کن. من تمام حرفم این بود که چرا تیم ملی ما باید اینقدر نوسان داشته باشد؟ شما روند سینوسی تیم ملی را نگاه کنید از جام ملت‌ها تا قبل و بعدش. قبلا یک بازی در میان بود الان یک نیمه، یک نیمه شده، در بازی با قطر یک نیمه بد بودیم یک نیمه خوب، بازی با ازبکستان همه می‌دانند که چقدر بد بازی کردیم، بعد می‌آیند می‌گویند خوب بازی کردیم، به شعور مردم که نباید توهین کرد.

طباطبایی در پایان گفت: همین آقایی که این مدلی مصاحبه می‌کند شما بروید کامنت‌های مردم را زیر پستش بخوانید ببینید چه بوده؟ اصلا همه مردم مخالف نظر ایشان هستند و چطور نمی‌بینند؟ الان دیگر عصر ارتباطات است و مردم درک فوتبالی دارند، تیم ملی ما بضاعت بالایی دارد و من هم اگر حرفی می‌زنم نگران تیم ملی کشورم هستم و اگر هم باز مشکلی ببینم راجع به آن صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn