تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 21:10
5 بازدید
کد خبر : 352203

نقش دانشگاه‌ها در ترویج فرهنگ ورزش و سلامت

نقش دانشگاه‌ها در ترویج فرهنگ ورزش و سلامت

خدادادی طی پیامی فرا رسیدن روز تربیت بدنی و ورزش تاکید کرد؛ سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: جامعه دانشگاهی به عنوان قشر فرهیخته و آینده‌ساز کشور، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ورزش و سلامت ایفا می‌کند. به گزارش خبرگزاری آنا، محمدرسول خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی پیامی فرا رسیدن روز تربیت بدنی و

خدادادی طی پیامی فرا رسیدن روز تربیت بدنی و ورزش تاکید کرد؛

نقش دانشگاه‌ها در ترویج فرهنگ ورزش و سلامت

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: جامعه دانشگاهی به عنوان قشر فرهیخته و آینده‌ساز کشور، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ورزش و سلامت ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آنا، محمدرسول خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی پیامی فرا رسیدن روز تربیت بدنی و ورزش را به هموطنان عزیز، به ویژه جامعه دانشگاهی و ورزشی کشور، ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان تبریک گفت.

در پیام رئیس فدراسیون آمده است:

فرا رسیدن ۲۶ مهر و هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه ایرانیان ورزش‌دوست تبریک می‌گویم. این ۲۶ مهر هر سال فرصتی مغتنم است تا به اهمیت ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و نقش آن در ارتقاء سلامت جامعه بیش از پیش توجه کنیم.

ورزش، به عنوان یک سرمایه ملی، در توسعه همه جانبه کشور نقش بسزایی دارد. اهمیت ورزش در حفظ سلامت جسم و روان، افزایش بهره‌وری، ارتقای روحیه نشاط و شادابی و تقویت روحیه همدلی و تعاون بر همگان آشکار است.

در این میان، جامعه دانشگاهی به عنوان قشر فرهیخته و آینده‌ساز کشور، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ورزش و سلامت ایفا می‌کند.

 ورزش منظم و مستمر، نه تنها به دانشجویان در ارتقاء سطح علمی و تحصیلی کمک می‌کند، بلکه به آنها در پرورش روحیه رقابت‌پذیری، خودباوری و کار گروهی نیز یاری می‌رساند.

فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، با هدف توسعه ورزش در دانشگاه‌ها و ترویج سبک زندگی سالم، با همکاری ادارات کل بخش‌های آموزش عالی و هیئت‌های استانی سراسر کشور برنامه‌های متنوعی را در طول سال برگزار می‌کند.

 امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و حمایت جامعه، بتوانیم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش دانشگاهی و ارتقاء سطح سلامت دانشجویان باشیم.

در پایان، از همه ورزشکاران، مربیان، همکاران و دست‌اندرکاران ورزش دانشگاهی کشور که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود باعث افتخار ایران اسلامی و تحقق ورزش قوی در ایران قوی هستند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn