تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 21:54
9 بازدید
کد خبر : 352239

حساب ویژه اینتر روی طارمی برای بازی‌های اروپایی

حساب ویژه اینتر روی طارمی برای بازی‌های اروپایی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با پایان یافتن بازی‌های ملی اخیر، ملی‌پوشان اینتر به این باشگاه بازمی‌گردند تا خود را برای بازی‌های پیش رو آماده کنند. در همین راستا مارکوس تورام، مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی (او در بازی‌های تیم ملی لهستان مصدوم شده و باید وضعیتش مورد ارزیابی قرار بگیرد) آخرین ملی‌پوشانی هستند

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با پایان یافتن بازی‌های ملی اخیر، ملی‌پوشان اینتر به این باشگاه بازمی‌گردند تا خود را برای بازی‌های پیش رو آماده کنند. در همین راستا مارکوس تورام، مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی (او در بازی‌های تیم ملی لهستان مصدوم شده و باید وضعیتش مورد ارزیابی قرار بگیرد) آخرین ملی‌پوشانی هستند که به ایتالیا بازگشته‌اند و انتظار می‌رود سیمونه اینزاگی امروز همه بازیکنانش را در تمرین داشته باشد.

به نقل از تسنیم، روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ با وجود اینکه مارکو آرناتوویچ در دو بازی اخیر تیم ملی فوتبال اتریش دو بار پایش به گلزنی باز شد اما همچنان گزینه چهارم اینزاگی برای خط حمله اینتر به شمار می‌رود و این مربی ایتالیایی همچنان روی لائوتارو مارتینس، مارکوس تورام و مهدی طارمی حساب ویژه‌ای باز کرده است. تورام و لائوتارو به طور منطقی نمی‌توانند هم در بازی با رُم در سری A ایتالیا و هم در بازی خارج از خانه با یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی به میدان بروند، به همین خاطر می‌تواند نوبت به طارمی برسد و شاید فرصت به آرناوتوویچ هم برسد که زوج او شود.

طبق این گزارش؛ اینزاگی که تا اینجای کار همیشه طارمی را برای بازی‌های اروپایی انتخاب کرده است، از طرفی دیگر میل به تداوم استفاده از زوج تورام و لائوتارو در سری A دارد، به همین خاطر انتظار می‌رود در بازی یکشنبه با رُم در هفته هشتم سری A از دو مهاجم اصلی خود استفاده کند و برای بازی چهارشنبه در خانه یانگ بویز احتمال استفاده از زوج طارمی و آرناتوویچ وجود دارد.

اینتر که در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد، از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه (به وقت تهران) در ورزشگاه المپیکو به مصاف رُم خواهد رفت.

۲۵۸ ۲۵۸

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn