تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 22:10
7 بازدید
کد خبر : 352251

تداوم شکست خیبر با سرمربی جدید

تداوم شکست خیبر با سرمربی جدید

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از امروز آغاز شد که سه بازی در شهرهای یزد، قزوین و اهواز برگزار شد که استقلال خوزستان و چادرملو توانستند رقبای خود را شکست دهند و شمس‌آذر قزوین برابر قعرنشین متوقف شد. پیروزی چادرملو در جدال تازه لیگ برتری‌شده‌ها تیم فوتبال چادرملو اردکان در هفته هشتم

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از امروز آغاز شد که سه بازی در شهرهای یزد، قزوین و اهواز برگزار شد که استقلال خوزستان و چادرملو توانستند رقبای خود را شکست دهند و شمس‌آذر قزوین برابر قعرنشین متوقف شد.

پیروزی چادرملو در جدال تازه لیگ برتری‌شده‌ها

تیم فوتبال چادرملو اردکان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور جان خلیج فارس از ساعت ١٨ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید نصیری به مصاف خیبر خرم‌آباد رفت و با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

این مسابقه پنجشنبه شب در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) با حضور بیش از هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و حضور حدود ۷۰۰ نفر از بانوان علاقه مند به فوتبال در استادیوم از نکات ویژه این دیدار بود.

دقیقه ٢٨ بازی با اشتباه سنگربان خیبر، چادرملو صاحب ضربه پنالتی شد که علاالدین الدالی این فرصت خوب گلزنی را از دست داد. نیمه نخست نیز بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا دو تیم راهی نیمه مربیان شوند.

تنها گل این دیدار در دقیقه ۶۰ توسط علی خدادادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و همچنین در ابتدای این دیدار از سیدطاها طباطبایی بافقی که در تیم خیبر خرم آباد بازی می‌کند با حضور مسئولان باشگاه چادرملو و هیات فوتبال استان یزد تجلیل شد.

تا پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم چادرملو اردکان با کسب ۱۱ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.

حسرت بزرگ و مشترک شمس‌آذر و هوادار 

در یکی از بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، شمس آذر قزوین میزبان هوادار تهران بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هواداری‌ها در حالی که این فصل هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند امیدوار بودند همانند بازی‌های فصل گذشته شمس آذر را شکست دهند و طلسم نبردن‌های‌شان در لیگ بیست و چهارم به پایان برسد اما این اتفاق نیفتاد.

مهمترین نکته ترکیب هوادار حضور محمد جوادکیا برای اولین بار در چارچوب دروازه بود و او جای اکبرمنادی مصدوم را در ترکیب گرفت اما در همان دقایق ابتدایی بازی با فرار مجتبی فخریان دروازه خود را باز شده دید.

شمس آذر که در این فصل برد خانگی نداشته با گل زودهنگام به پیروزی در این دیدار نزدیک شد اما هوادار تیمی نبود که به راحتی تسلیم شود و بعد از حملات بسیار سرانجام در دقیقه ۵۷ با ضربه سر عالی صائب محبی به گل تساوی رسید.

بعد از گل هوادار دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچ یک به گل تبدیل نشدند‌. نکته مهم اینکه شمس آذر از دقیقه ۶۵ بازی امید امیری را به جای محمدامین رضایی در چارچوب دروازه به زمین فرستاد تا جای این گلر مصدوم را پر کند و او هم عملکرد خوبی در این بازی داشت.

تقسیم امتیازات این بازی دردی را از دو تیم نیمه دوم جدول دوا نمی‌کند و احتمالا آنها در ادامه فصل حسرت دست نیافتن به پیروزی در این دیدار را خواهند داشت.

برزیلی جدید در جدول گل‌زنان لیگ برتر 

استقلال خوزستان و مس رفسنجان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود استقلال خوزستان پایان یافت. 

این پیروزی برای آبی‌پوشان جنوب در حالی رقم خورد که گل اول بازی را در دقیقه ۲۴ دریافت کرده بودند اما در ادامه موفق شدند در دقایق ۵+۴۵ و ۷+۴۵ دو گل به ثمر برسانند تا نیمه اول را پیروز به رختکن بروند. 

در نیمه دوم درخشش بیفوما برای استقلال خوزستان ادامه داشت و پس از گلی که به ثمر رسانده بود، یک پاس گل هم برای نونس ارشال کرد تا استقلال خوزستان با سه گل همچنان از مس جلو باشد‌. 

بهنام برزای نیز در دقیقه ۸۹ موفق شد گل دوم مس رفسنجان را به ثمر برساند اما این گل برای جلوگیری از شکست کافی نبود تا مس حالا پس از نویدکیا نیز همچنان روی نوار باخت باشد و سومین شکست متوالی نارنجی‌پوشان مقابل استقلال خوزستان در دیداری سخت و خارج از خانه رقم خورد. 

با این نتیجه استقلال خوزستان ۹ امتیازی شد و مس ۵ امتیازی باقی ماند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn