تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 23:39
22 بازدید
کد خبر : 352312

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه: حزب الله هم می‌تواند نقاط مسکونی را مورد حمله قرار دهد/ موشک‌های شلیک شده در وعده صادق ۲ بخش کوچکی از قدرت ما بود

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه: حزب الله هم می‌تواند نقاط مسکونی را مورد حمله قرار دهد/ موشک‌های شلیک شده در وعده صادق ۲ بخش کوچکی از قدرت ما بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار احمد وحیدی در آیین پایانی نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در مشهد اظهار داشت: باتوجه به اینکه رژیم صهیونیستی بعد از یک سال هنوز نتوانسته به اهدافش در غزه دست پیدا کند بنابراین در لبنان در جنگ رو در رو با حزب الله ضربات سختی به این رژیم وارد شده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار احمد وحیدی در آیین پایانی نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در مشهد اظهار داشت: باتوجه به اینکه رژیم صهیونیستی بعد از یک سال هنوز نتوانسته به اهدافش در غزه دست پیدا کند بنابراین در لبنان در جنگ رو در رو با حزب الله ضربات سختی به این رژیم وارد شده است.

به روایت تسنیم، وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان پرده از تمدن ضد انسانی و ضد بشری غرب برانداخت و آن رسوا کرد و امروز جبهه مقاومت در مقابل نظام سلطه ایستاده و پرده از رخ این شیاطین کنار زده است.

وحیدی بیان کرد: امروز آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده اند و با ارائه انواع تسلیحات و اطلاعات به این رژیم غاصب، چهره واقعی خود را نمایان ساخته‌اند.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکیدکرد: امروز به برکت خون شهدا، مقاومت بیدارتر، قوی‌تر و گسترده‌تر در همه جا کار خود را دنبال می‌کند.

سردار وحیدی اضافه کرد: این جبهه فقط به لبنان، سوریه، عراق و فلسطین محدود نمی‌شود بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب هر کس در این جهان از حق مردم فلسطین دفاع و علیه ظلم مبارزه کند، جزو جبهه مقاومت است.

وی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ تصریح کرد: موشک‌هایی که شلیک شد، بخش کوچکی از قدرت ما بود و دیدیم که چگونه گنبد آهنین آنها فرو پاشید و متحیر و سراسیمه شدند.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با حمله به یک منطقه مسکونی ساختمان‌های زیادی را تخریب کردند تا دبیرکل حزب الله لبنان را به شهادت برسانند، حزب الله هم می‌تواند نقاط مسکونی را مورد حمله قرار دهد تا به هدف خود برسد.

۲۹۲۱۱

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn