تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 0:07
7 بازدید
کد خبر : 352332

دانشگاه مبدأ و آغاز همه تحولات در جامعه است

دانشگاه مبدأ و آغاز همه تحولات در جامعه است

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز، دکتر مجید محمدنژاد، رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرگز در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان این واحد دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه مبدأ آغاز همه تحولاتی بوده که در جامعه اتفاق می‌افتد. جامعه‌ای که پیشرو، مترقی، مدنیت و توسعه‌یافتگی آن در اوج باشد، تحولات و پیشرفت آن جامعه از

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز، دکتر مجید محمدنژاد، رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرگز در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان این واحد دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه مبدأ آغاز همه تحولاتی بوده که در جامعه اتفاق می‌افتد. جامعه‌ای که پیشرو، مترقی، مدنیت و توسعه‌یافتگی آن در اوج باشد، تحولات و پیشرفت آن جامعه از مسیر دانشگاه می‌گذرد.

وی افزود: دو قطب اصلی که در جامعه و دانشگاه سبب پیشرفت و توسعه می‌شود دانشجویان و استادان هستند و اگر قرار است جامعه‌ای پیشرو داشته باشیم این دو عنصر اصلی بوده که جامعه را به سمت جلو هدایت می‌کنند. همه در قبال این جامعه مسئول بوده و استادان و دانشجویان در شکل‌گیری تمدن اسلامی تأثر بسزایی را ایفا می‌کنند.

 رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرگز با اشاره به توان داخلی در انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با فراهم کردن توسعه درون‌زا و با تکیه‌بر علم و دانش و توان داخلی توانسته شاهد پیشرفت در همه بخش‌های مختلف کشور شود و اگر قرار است این مسیر با قدرت ادامه پیدا کند باید دانشجویان و استادان در توسعه علمی با همه قوا تلاش کنند.

محمدنژاد خطاب به فارغ‌التحصیلان بیان کرد: همه نسبت به جامعه تعهد داشته و برای پیشبرد اهداف والای جمهوری اسلامی آن را باید به سراسر کشور نشر دهیم؛ اگر هر فرد وظیفه خود را به خوبی انجام دهد شاهد جامعه‌ای آباد و سرافراز خواهیم بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn