تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 0:38
8 بازدید
کد خبر : 352352

خریدار و کارشناس قلابی، سارق خودرو بودند

خریدار و کارشناس قلابی، سارق خودرو بودند

مردان تبهکار که در نقش خریدار و کارشناس خودروهای خارجی، با مالباخته قرار گذاشته بودند در فرصتی مناسب با تهدید چاقو، وی را به بیرون پرت کرده و با خودرو فرار کردند. مردان تبهکار که در نقش خریدار و کارشناس خودروهای خارجی، با مالباخته قرار گذاشته بودند در فرصتی مناسب با تهدید چاقو، وی را

مردان تبهکار که در نقش خریدار و کارشناس خودروهای خارجی، با مالباخته قرار گذاشته بودند در فرصتی مناسب با تهدید چاقو، وی را به بیرون پرت کرده و با خودرو فرار کردند.

خریدار و کارشناس قلابی، سارق خودرو بودندخریدار و کارشناس قلابی، سارق خودرو بودند

مردان تبهکار که در نقش خریدار و کارشناس خودروهای خارجی، با مالباخته قرار گذاشته بودند در فرصتی مناسب با تهدید چاقو، وی را به بیرون پرت کرده و با خودرو فرار کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، روز گذشته مرد جوانی به اداره آگاهی رفت و از سرقت خودرواش خبر داد. مرد جوان در تحقیقات گفت: آگهی فروش خودروی خارجی‌ام را در فضای مجازی منتشر کرده بودم و چند نفری هم برای خرید تماس گرفتند. در نهایت با چهارمین نفری که تماس گرفت بر سر قیمت به توافق رسیدیم و با هم قرار گذاشتیم.

او ادامه داد: قرار بر آن شد خودرو را به کارشناس نشان دهیم و خریدار، خودش کارشناسی را معرفی کرد. مرد کارشناس در بازدید از خودرو گفت تصادفی است، در صورتی که من اصلاً تصادفی با خودرو‌ام نداشتم.

 در نهایت هم به من گفتند هزینه کارشناسی را باید پرداخت کنم.

به آنها اعتراض کردم و گفتم هزینه کارشناسی با خریدار است اما وقتی خریداران اعتراض مرا دیدند گفتند ماشین را با قیمتی پایین‌تر خریدارند، من هم قبول کردم و مرد کارشناس بار دیگر پشت فرمان خودروام نشست و من هم روی صندلی عقب کنار خریدار نشستم اما آنها پس از طی مسافتی ناگهان چاقویی را بیرون آورده و با تهدید مرا از خودرو‌ام به بیرون پرتاب کردند، بعد از آن دیگر متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد تا اینکه در بیمارستان چشم باز کردم و به من گفتند رهگذران مرا کنار خیابان پیدا کرده‌اند.

با شکایت مرد جوان، بازپرس حمیدرضا کیاستی‌نیا دستور شناسایی و دستگیری سارقان را صادر کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn