تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 0:43
8 بازدید
کد خبر : 352356

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی بیرجند

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی بیرجند

به گزارش خبرنگار جام جم انلاین از بیرجند ، نماینده مردم شهرستان های بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: به کار سخت زندان و نگهداری از افراد زندانی واقفم و خود را موظف می‌دانم از راه‌های قانونی  مشکلات زندان‌ها را رفع کنیم.  هاشمی افزود: پیگیری های لازم برای جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه

به گزارش خبرنگار جام جم انلاین از بیرجند ، نماینده مردم شهرستان های بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: به کار سخت زندان و نگهداری از افراد زندانی واقفم و خود را موظف می‌دانم از راه‌های قانونی  مشکلات زندان‌ها را رفع کنیم.

 هاشمی افزود: پیگیری های لازم برای جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه عمرانی و تاسیسات زندان مرکزی در جلسه تخصصی در آینده نزدیک عنوان کرد.

 نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید از پروژه ها در حال ساخت،تاسیسات و بخش اداری  نیز بازید کرد.

معاون اداری مالی زندان ها استان خراسان جنوبی گفت : زندان و کار زندانبانی از امور بسیار سخت، دشوار و استرس‌زاست که همکاران ما در این محیط و فضای سخت با کمترین توقع عهده‌دار نگهداری و مراقبت از بزهکاران و افراد رانده از جامعه و اجتماع هستند.

«علی پور» با اشاره به رویکرد سازمان زندان‌ها در رابطه‌با زندانیان افزود: زندان‌های کشور متفاوت از گذشته و دیگر کشورها علاوه بر نگهداری و مراقبت و امنیت جامعه با رویکردی اصلاحی و تربیتی برای باز اجتماعی شدن افراد به خطا رفته گام‌های مؤثری برمی‌دارند که نتایج خوب و مطلوب آن در بازگشت سعادتمندانه خیل عظیمی از زندانیان به کانون خانواده و جامعه است.

وی عنوان کرد: امورفرهنگی و تربیتی، آموزشی، اشتغال و حرفه‌آموزی در راستای توجه به حقوق شهروندی در مراکز ندامتگاهی استان علی‌رغم کمبود اعتبارات و نیروی انسانی در حال انجام است ولی زندان‌های استان بالاخص زندان مرکزی که به‌نوعی پیشانی زندان‌های استان است به علت کمبود منابع اعتباری و مالی دارای مشکلات عدیده‌ای می باشد.

:حجت الاسلام و المسلمین «نسایی زهان» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این بازدید مطالبه ای در خصوص رفاهیات کارکنان زندان ها نیز عنوان کرد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn