تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 0:51
30 بازدید
کد خبر : 352360

جواد نکونام در تماس فوری با رسانه‌ها

جواد نکونام در تماس فوری با رسانه‌ها

بازدید:۶۷۲ صد آنلاین | نکونام از انتشار خبر شکایت از استقلال به شدت ناراحت شد و خواستار حذف آن از سایت‌های خبری شد. به گزارش صد آنلاین،جواد نکونام، سرمربی سابق استقلال که پس از جدایی از این تیم سکوت پیشه کرده بود، با انتشار خبری درباره شکایتش از استقلال به شدت عصبانی شد. این خبر که

جواد نکونام در تماس فوری با رسانه‌ها | خبر شکایت از استقلال حذف شد

بازدید:۶۷۲

صد آنلاین | نکونام از انتشار خبر شکایت از استقلال به شدت ناراحت شد و خواستار حذف آن از سایت‌های خبری شد.

به گزارش صد آنلاین،جواد نکونام، سرمربی سابق استقلال که پس از جدایی از این تیم سکوت پیشه کرده بود، با انتشار خبری درباره شکایتش از استقلال به شدت عصبانی شد. این خبر که توسط رحمان بیات، وکیل او، در گفتگو با خبرنگار “ورزش سه” مطرح شده بود، به سرعت روی خروجی سایت قرار گرفت اما بلافاصله پس از تماس نکونام با این رسانه، از روی سایت حذف شد. نکونام که همواره از حاشیه‌ها دوری کرده، از زمان و نحوه انتشار این خبر بسیار شوکه و ناراحت شد.

 

این اتفاق باعث واکنش‌های مختلفی در فضای رسانه‌ای شد و سوالات بسیاری را درباره وضعیت فعلی جواد نکونام و رابطه‌اش با باشگاه استقلال به وجود آورد. در ادامه به بررسی جزئیات این ماجرا و واکنش‌های نکونام و وکیل او می‌پردازیم.

 

انتشار خبر شکایت از استقلال و واکنش جواد نکونام

روز گذشته، رحمان بیات، وکیل جواد نکونام، در مصاحبه‌ای با خبرنگار این رسانه از دو شکایت جواد نکونام علیه باشگاه استقلال صحبت کرد. این دو شکایت، یکی به دلیل نحوه جدایی نکونام و دیگری مربوط به کاهش غیرقانونی مبلغ قرارداد او بود. با توجه به حساسیت این موضوع، خبر به سرعت روی خروجی سایت  قرار گرفت و در میان هواداران استقلال بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد.

 

با این حال، این خبر به زودی از خروجی سایت حذف شد. علت این اقدام، تماس فوری جواد نکونام با این رسانه بود. او در این تماس، از انتشار چنین خبری در شب حساس بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن به شدت ابراز ناراحتی کرد. نکونام که همواره از ورود به حاشیه‌ها خودداری کرده، از انتشار این موضوع در این مقطع زمانی ناراحت شد و خواستار حذف آن شد.

 

توضیحات وکیل نکونام

پس از این تماس، رحمان بیات، وکیل جواد نکونام، نیز در واکنش به این اتفاق توضیحاتی ارائه کرد. او گفت: «صحبت‌های مطرح شده درباره شکایت در حد استمزاج و بحث‌های حقوقی بین وکیل و موکل بود و من فکر کردم که باید در این زمینه اطلاع‌رسانی شود، اما آقای نکونام در تماس با بنده اعلام کردند که شکایتی نکرده و قصد این کار را ندارند.»

 

بیات با پذیرش اشتباه خود در انتشار این خبر، به هواداران استقلال پوزش خواست و گفت که انتشار این خبر سهوی بوده و نکونام از این بابت بسیار ناراحت شده است. او همچنین تأکید کرد که نکونام در حال حاضر هیچ تمایلی به ورود به مسائل حاشیه‌ای ندارد و اولویت او موفقیت استقلال در بازی‌های پیش رو است.

 

اولویت نکونام: حمایت از استقلال

نکته جالب در این ماجرا، تاکید جواد نکونام بر حمایت از استقلال و تمرکز تیم بر بازی‌های حساس پیش رو است. او که پس از جدایی‌اش از استقلال به سکوت روی آورده بود، همچنان به موفقیت این تیم اهمیت می‌دهد و نمی‌خواهد حواشی‌ای که ممکن است بر عملکرد تیم تأثیر منفی بگذارد، ایجاد شود.

 

به نظر می‌رسد که نکونام حتی پس از جدایی‌اش از تیم، همچنان دل در گرو موفقیت استقلال دارد و با وجود اختلافاتی که ممکن است در نحوه جدایی او با مدیران تیم به وجود آمده باشد، او حاضر نیست تیم در این مقطع حساس تحت تأثیر این اتفاقات قرار گیرد.

 

 

ماجرای انتشار خبر شکایت جواد نکونام از استقلال و حذف سریع آن از سایت‌های خبری، نشان‌دهنده حساسیت بالای این موضوع و همچنین علاقه‌مندی نکونام به جلوگیری از ایجاد حواشی پیرامون استقلال است. این اتفاق به وضوح نشان می‌دهد که نکونام، حتی پس از جدایی از استقلال، همچنان به موفقیت این تیم اهمیت می‌دهد و حاضر نیست هیچ عاملی بر عملکرد تیم تأثیر منفی بگذارد.

 

در نهایت، به نظر می‌رسد که این ماجرا با عذرخواهی وکیل نکونام و حذف خبر از سایت‌های خبری، به پایان رسیده باشد، اما احتمالاً این موضوع برای مدت‌ها در میان هواداران استقلال و کارشناسان فوتبال به عنوان یکی از مسائل جنجالی باقی خواهد ماند.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn