تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 1:11
12 بازدید
کد خبر : 352371

محیط‌بان پارک ملی لار در پاسگاه فوت کرد/ علت در دست بررسی است

محیط‌بان پارک ملی لار در پاسگاه فوت کرد/ علت در دست بررسی است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش ایسنا، جمشید محبت‌خانی ضمن تسلیت به جامعه محیط‌بانی و خانواده محترم حمید فلاح – محیط‌بان متوفی – اظهارکرد: علت درگذشت این محیط بان زحمتکش در دست بررسی است و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است و علت فوت حتما به اطلاع عموم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش ایسنا، جمشید محبت‌خانی ضمن تسلیت به جامعه محیط‌بانی و خانواده محترم حمید فلاح – محیط‌بان متوفی – اظهارکرد: علت درگذشت این محیط بان زحمتکش در دست بررسی است و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است و علت فوت حتما به اطلاع عموم مردم ایران خواهد رسید.

وی درباره علت این حادثه که شب گذشته اتفاق افتاده است، افزود: دیشب سه نفر از محیط‌بانان پاسگاه کمردشت پارک ملی لار استان تهران، بعد از گشت‌زنی در منطقه برای استراحت و صرف شام وارد پاسگاه می‌شوند و حین استراحت دو نفر از محیط‌بانان متوجه می‌شوند که همکار دیگرشان بیهوش شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درادامه اظهارکرد: این دو محیط‌بان بلافاصله به فرماندهی پارک ملی لار بیسیم می‌زنند و آنها را در جریان می‌گذارند. فرماندهی پارک هم پیگیری می‌کند و اورژانس به محل فرستاده می‌شود. 

محبت‌خانی در پایان گفت: با تایید اورژانس مشخص می‌شود که محیط‌بان حمید فلاح فوت شده است اما برای تشخیص دلیل فوت وی و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است و منتظر پاسخ پزشکی قانونی در این باره هستیم. 

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، حمید فلاح – محیط‌بان متوفی – از نیروهای رسمی سازمان حفاظت محیط زیست ۳۷ ساله و فرزند جانباز بود که شب گذشته حین خدمت به دیار باقی شتافت.

 

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn