تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 3:30
14 بازدید
کد خبر : 352450

در انتظار دوئل تمام‌ایرانی گرایی – ارسلان!

در انتظار دوئل تمام‌ایرانی گرایی – ارسلان!

اتحادیه جهانی کشتی به طرفداران کشتی جهان وعده داد پاپ‌کورن‌های خود را آماده کنند تا شاهد ۳ مبارزه مهیج و دیوانه کننده در جریان مسابقات قهرمانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی باشند. رقابت محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از ایران و علی ارسلان، فرنگی‌کار سابق ایران و دارنده مدال طلای جهان از صربستان

اتحادیه جهانی کشتی به طرفداران کشتی جهان وعده داد پاپ‌کورن‌های خود را آماده کنند تا شاهد ۳ مبارزه مهیج و دیوانه کننده در جریان مسابقات قهرمانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی باشند.

رقابت محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از ایران و علی ارسلان، فرنگی‌کار سابق ایران و دارنده مدال طلای جهان از صربستان در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی، یکی از این ۳ مبارزه از نگاه اتحادیه جهانی کشتی است.

در کشتی آزاد نیز رقابت امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان از ایران و جیمز گرین دارنده مدال نقره جهان از آمریکا در وزن ۷۰ کیلوگرم،‌ دیگر رقابت احتمالی حساس این رقابت‌ها خواهد بود.

اما رقابت میان عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک و ملقب به تانک روس مقابل دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد دیگر مبارزه حساس در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان در ۴ وزن غیرالمپیکی کشتی فرنگی و ۴ وزن غیرالمپیکی کشتی آزاد از ۷ تا ۱۰ آبان در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn