تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 8:50
16 بازدید
کد خبر : 352601

حاتمی: از مدیریتی که در باشگاه استقلال است گیج و گنگ هستم/احترام و ادب ایرانی از فوتبال ما رفته است

حاتمی: از مدیریتی که در باشگاه استقلال است گیج و گنگ هستم/احترام و ادب ایرانی از فوتبال ما رفته است

بازیکن سابق استقلال گفت: مدیریت باشگاه برای آنکه استقلال موفق شود باید حواشی را دور کند تا سرمربی جدید بتواند از نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرد. فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه استقلال در حالی فردا با ذوب‌آهن دیدار می‌کند که همچنان با سرمربی موقت اداره می‌شود، اظهار کرد: ذوب‌آهن در دو

بازیکن سابق استقلال گفت: مدیریت باشگاه برای آنکه استقلال موفق شود باید حواشی را دور کند تا سرمربی جدید بتواند از نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرد.

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه استقلال در حالی فردا با ذوب‌آهن دیدار می‌کند که همچنان با سرمربی موقت اداره می‌شود، اظهار کرد: ذوب‌آهن در دو بازی آخر خود بازنده بوده، به خصوص در دیدار قبلی در خانه میزبان آلومینیوم اراک بود و ۴ بر صفر بازنده شد. مطمئناً می‌اید تا باخت‌های قبلی را جبران کند و سه شکست متوالی نداشته باشد. همه می‌بینیم که روز‌های خوب استقلال نیست. از لحاظ مدیریتی شرایط تیم مساعد نیست، سهراب بختیاری‌زاده هم موقتاً سرمربی است و بازیکنان هم از لحاظ روحی در وضعیت خوبی نیستند، چون سرمربی تیمشان علی الحساب شده و قرار بر تغییر است.

سهراب بختیاری‌زاده شق‌القمر کرد

وی ادامه داد: فقط در فوتبال ایران است که اتفاقات عجیب می‌بینیم و یکی از آنها انتخاب سرمربی موقت برای استقلال است تا سرمربی خارجی پیدا کنند. گنگ و گیج هستم از مدیریتی که در باشگاه استقلال و برخی دیگر از باشگاه‌هایی که در فوتبال ایران حضور دارند. آن هم در حالی که استقلال مشکل مالی ندارد و هلدینگ حمایت کافی را از مدیریت می‌کند. استقلال در بازی قبلی هم که توانست هوادار را شکست دهد، این حریف در شرایط بسیار بدی از لحاظ نتیجه‌گیری است، چون دیرتر از تمامی تیم‌های لیگ بسته شده است. البته سهراب بختیاری‌زاده شق‌القمر کرد که برنده بازی با هوادار شد، چون وضعیت استقلال بسیار بدتر از هوادار بود و تیم اوضاع روحی بدی داشت.  

فردایی برای بختیاری‌زاده نیست

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: وقتی به سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت و علی‌الحساب می‌گویند، بازیکنان هم سرگردان می‌شوند، چون فردایی برای بختیاری زاده نیست. با این حال امیدوارم که در بازی فردا با ذوب‌آهن شاهد بازی خوبی از دو تیم باشیم و تیمی برنده شود که استحقاق برتری را دارد. سهراب فرصت کرده که بیشتر و بهتر تیم را بشناسد و انتظار می‌رود استقلال بهتر از بازی با هوادار در زمین ظاهر شود.

بازیکن سابق تیم ملی به گزارشگر انتقاد می‌کند

وی با انتقاد از وضعیت اخلاقی و رفتاری در فوتبال ایران گفت: احترام‌ها و ادب ایرانی در فوتبال ما از بین رفته است. فصل ۰۸-۲۰۰۷ در لیگ آذربایجان برای تیم «قبله» بازی می‌کردم و رامیز محمداف بازیکنی که در ایران برای تیم‌های گیلانی و پیکان بازی کرد، مربی آن تیم بود. او در معارفه من گفت حاتمی از فوتبالی آمده که قبل از هر چیز ادب و اخلاق حرف اول را می‌زند ولی امروز در فوتبال ایران چنین چیزی دیده نمی‌شود. در رده ملی هم چنین اتفاقی می‌افتد و بازیکن سابق تیم ملی به گزارشگر انتقاد می‌کند و همه این موارد به خاطر فشار‌های زیادی است که روی همه ما وجود دارد. 

سرمربی خارجی تا نیم فصل زمان می‌خواهد

حاتمی درباره اینکه سرمربی خارجی رزومه دار در این زمان از فصل برای استقلال وجود دارد، تصریح کرد: حق جواد نکونام نبود بعد از چند هفته کنار برود، اما فشار‌های زیادی روی او بود و مجبور شد استعفا دهد. حواشی کنار استقلال بسیار بیشتر از حد انتظار بود و نکونام رفت. هر فردی که سرمربی استقلال شود حواشی متعددی که دور و بر تیم است قطعاً سرمربی جدید را اذیت می‌کند. سهراب بختیاری‌زاده هم، چون علی‌الحساب سرمربی شده کاری به کار او ندارند، وگرنه انتقادات علیه او کم نیست و به او کمک نمی‌کنند. اگر سرمربی کاربلد خارجی هم برای استقلال پیدا شود تا نیم فصل زمان می‌خواهد تا تیم را کامل بشناسد و تفکرات خود را به تیم انتقال دهد. برای همین کنار گذاشته نکونام اشتباه بود و مدیریت باشگاه برای آنکه استقلال موفق شود باید حواشی را دور کند تا سرمربی جدید بتواند از نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرد.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn