تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 13:10
6 بازدید
کد خبر : 352789

ادرسون: منچسترسیتی جانشین گواردیولا را انتخاب کرده است

ادرسون: منچسترسیتی جانشین گواردیولا را انتخاب کرده است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، نزدیک شدن پپ گواردیولا به پایان قراردادش با منچسترسیتی که انتهای فصل جاری است، سبب شده بازار گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مربی کاتالان داغ شود. یکی از فرضیه‌هایی که درباره آینده شغلی گواردیولا مطرح شد، مربیگری او در تیم انگلیس بود که با انتصاب توماس توخل این موضوع

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نزدیک شدن پپ گواردیولا به پایان قراردادش با منچسترسیتی که انتهای فصل جاری است، سبب شده بازار گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مربی کاتالان داغ شود. یکی از فرضیه‌هایی که درباره آینده شغلی گواردیولا مطرح شد، مربیگری او در تیم انگلیس بود که با انتصاب توماس توخل این موضوع منتفی شد. با این حال هنوز هم بحث جدایی او از سیتی مطرح است و اظهارات ادرسون موارئس سنگربان برزیلی آبی‌های منچستر هم این فرضیه را قوت بخشیده است.

ادرسون که تابستان امسال با رد پیشنهادی پرزرق و برق از عربستان سعودی ترجیح داد در منچسترسیتی بماند، در پاسخ به این سؤال که آیا آینده او در من‌سیتی به ماندن یا نماندن گواردیولا بستگی دارد، اظهار داشت: خیر، به هیچ عنوان. سیتی امروز یک باشگاه بسیار قوی از نظر ساختاری، مدیریت و دارای مدیران قوی است. من معتقدم که مدیران باشگاه از همین حالا مربی بعدی که قرار است جانشین پپ گواردیولا شود را انتخاب کرده‌اند و هدف‌شان هم این است که همین خط کاری که اکنون در آن هستیم را ادامه دهند. بدون شک، از دست دادن پپ ضرر بزرگی است، چون ما داریم از بهترین مربی دنیا حرف می‌زنیم، اما من می‌بینم که باشگاه برای دوران بعد از پپ کاملاً آماده است.

 

یکی از تغییرات مهم در شرف وقوع در باشگاه منچسترسیتی، جدایی چیکی بگیریستاین مدیرفوتبال باشگاه منچسترسیتی است که در پایان قراردادش با این تیم در تابستان سال آینده جدا می‌شود و جای خود را به هوگو ویانا مدیر ورزشی موفق باشگاه اسپورتینگ لیسبون خواهد داد. برهمین اساس، شایعاتی مطرح شده که روبن آموریم سرمربی تیم اسپورتینگ لیسبون نیز که دوست صمیمی ویاناست، سرمربی بعدی منچسترسیتی خواهد بود. در همین حال از ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن هم به‌عنوان گزینه‌ای که مدیران من‌سیتی را تحت تأثیر قرارداده است، یاد می‌شود. خود گواردیولا هم چندی قبل از ونسان کمپانی کاپیتان سابق منچسترسیتی و سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ به‌عنوان گزینه‌ای دارای پتانسیل هدایت آبی‌های منچستر نام برد. فعلاً اما گواردیولا سرمربی سیتی است و دلیل ماندن بسیاری از ستاره‌های این تیم.

ادرسون با اشاره به پیشنهادی که در تابستان از عربستان سعودی داشت، گفت: بله یک من پیشنهاد روی میز داشتم که خیلی هم مرا وسوسه کرد چون رقمش از حد متوسط بسیار بالاتر بود. من با پپ گفت‌و‌گوهای فراوانی داشتم و یکی از آنها خیلی سرنوشت‌ساز بود که البته نمی‌توانم خیلی درباره‌اش حرف بزنم. در آن گفت‌و‌گو او به من ضمانت‌هایی داد، درباره کارهایی که در کنار هم می‌توانیم انجام دهیم صحبت کرد و پیشرفتی که داشتیم. به همین دلیل آن صحبت‌ها در ماندنم در سیتی بسیار تأثیرگذار بود. شیوه مربیگری پپ حیرت‌انگیز است. او راه را به شما نشان می‌دهد. بعد از آن دیگر خودتان هستید که دستوراتش را اجرا می‌کنید. او برای تیم ما مانند جی‌پی‌اس عمل می‌کند و راه را نشان می‌دهد، ما هم طبق آن به مقصد می‌رسیم. اگر بازیکنی زیر نظر پپ نتواند پیشرفت کند به خاطر این است که خودش نخواسته است این اتفاق بیفتد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn