تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 13:58
6 بازدید
کد خبر : 352829

رژیم جعلی صهیونیستی به زانو در خواهد آمد

رژیم جعلی صهیونیستی به زانو در خواهد آمد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین پایانی نهمین اجلاس بین‌المللی “مجاهدان در غربت” در مشهد افزود: رژیم صهیونیستی هر موشکی که به قلب غزه می‌زند، دل های پرایمان را شعله‌ورتر می‌کند و هزاران مشت گره کرده را علیه خود بر می انگیزد. وی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین پایانی نهمین اجلاس بین‌المللی “مجاهدان در غربت” در مشهد افزود: رژیم صهیونیستی هر موشکی که به قلب غزه می‌زند، دل های پرایمان را شعله‌ورتر می‌کند و هزاران مشت گره کرده را علیه خود بر می انگیزد.

وی با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان نشانگر وحشت، ترس و شکست دشمنان اسلام است، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با همه حمایت‌هایی که دارد به زانو در خواهد آمد و در هیچ جا آرامش نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: آن ها نمی‌دانند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت مشعل مقاومت روشن‌تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد.
وی اظهار کرد: به دشمنان می‌گوییم کوچکتر از آن هستید که در مقابل اراده کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت بایستید و توان ایستادگی داشته باشید.
دریادار ایرانی با بیان اینکه فلسطین یکی از صحنه‌های جبهه مقاومت است، افزود: مشکلات سیاسی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نتیجه قدرت مقاومت، اراده ملت‌ها و مسلمانان است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت باید با عزم راسخ نظریه مقاومت در برابر دشمن بشریت را تبلیغ و ترویج کند، وظیفه ما حمایت بی قید و شرط در برابر رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیستی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مردمی که در کشورهای مختلف جهان به پا خاستند و با صدای بلند علیه جنایت رژیم صهیونیستی اعتراض کردند، نشانگر وجدان‌هایی هستند که علیه نظام ضد بشری رژیم صهیونیستی بیدار شده‌اند.

به گفته وی، وظیفه امروز ما اتحاد در مقابل ظلم و ستم است تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn