تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 14:38
19 بازدید
کد خبر : 352858

زمان اولین جلسه تمرینی پرسپولیس در دوحه

زمان اولین جلسه تمرینی پرسپولیس در دوحه

به گزارش آفتاب نو، کاروان پرسپولیس که روز گذشته با پرواز چارتر تهران را به مقصد دوحه ترک کرد، پس از حضور در دوحه در هتل لاسیگال اسکان پیدا کرد و عملا اردوی چهار روزه خود را استارت زد. طبق برنامه ارائه شده از سوی سرپرست تیم، سرخ پوشان قرار است پس از صرف نهار

به گزارش آفتاب نو، کاروان پرسپولیس که روز گذشته با پرواز چارتر تهران را به مقصد دوحه ترک کرد، پس از حضور در دوحه در هتل لاسیگال اسکان پیدا کرد و عملا اردوی چهار روزه خود را استارت زد.

طبق برنامه ارائه شده از سوی سرپرست تیم، سرخ پوشان قرار است پس از صرف نهار به استراحت پرداخته و از ساعت ۱۸ امروز به وقت تهران اولین جلسه تمرینی خود را در یکی از استادیوم‌های شهر دوحه برگزار کنند. تمرینی که برای سرخ پوشان با توجه به بازگشت ملی پوشان به اردوی تیم بسیار مهم خواهد بود.

فراموش نکنیم زمین‌های صاف و یکدست استادیوم‌های شهر دوحه یکی از دلایل اصلی تصمیم گاریدو برای حضور زودهنگام کاروان سرخ‌ها در شهر دوحه بوده و برهمین اساس پرسپولیسی‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با بهره بردن از این شرایط، تا روز مسابقه با السد با استفاده از چمن‌های صاف و یکدست موجود خود را آماده رویارویی حساس با میزبان قطری‌شان کنند.

گفتنی است پرسپولیس در دو بازی قبلی خود در لیگ نخبگان مقابل الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان تنها یک امتیاز کسب کرده و برای ارتقا در جدول و صعود به مرحله بعد باید بازی حساس با السد را با پیروزی پشت سر بگذارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn