تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 19:24
10 بازدید
کد خبر : 353080

تیم ملی نترس و شجاعانه بازی کرد

تیم ملی نترس و شجاعانه بازی کرد

  به گزارش روزپلاس، محمد احمدزاده در خصوص پیروزی ۴ بر یک تیم ملی برابر قطر گفت: این بازی شامل دو نیمه متفاوت بود و  در نیمه دوم شاهد بودیم که تیم ملی شروع و پایان خوبی داشت و نتیجه قابل قبولی هم گرفت. مستحق چنین بردی بودیم و ترکیب تیم ملی هم نشان می‌داد که

احمدزاده: تیم ملی نترس و شجاعانه بازی کرد

 

به گزارش روزپلاس، محمد احمدزاده در خصوص پیروزی ۴ بر یک تیم ملی برابر قطر گفت: این بازی شامل دو نیمه متفاوت بود و  در نیمه دوم شاهد بودیم که تیم ملی شروع و پایان خوبی داشت و نتیجه قابل قبولی هم گرفت. مستحق چنین بردی بودیم و ترکیب تیم ملی هم نشان می‌داد که امیر قلعه‌نویی یک تیمِ نترس و تهاجمی را به میدان فرستاد. تیم ما در نیمه دوم فوتبالی شجاعانه و تهاجمی انجام داد و به هدفی که داشت دست پیدا کرد.

وی یادآور شد: از آسیا ۸ تیم می‌توانند به جام جهانی بروند و طبیعتاً تیم ما با مشکل خاصی برای صعود به جام جهانی برخوردار نیست ولی مسئله مهم این است که ما می‌خواهیم با چه نفرات و چه هدفی به جام جهانی برویم. زمان زیادی تا شروع این جام نداریم و پخته شدن بازیکنان جوان و بی تجربه نیاز به این دارد که به آنها میدان بدهیم تا برای جام جهانی صاحب تجربه شوند. اگر قرار باشد با همین نفرات راهی جام جهانی شویم کار سخت خواهد شد چون تعدادی از این بازیکنان شرایط سنی مناسبی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۶ ندارند.

احمدزاده در خصوص صحبت‌های قلعه‌نویی که گفته تیم ملی باید در جام جهانی دو دور به مرحله بالاتر صعود کند، اظهار داشت: اگر تیم ملی یک دور هم به دور حذفی صعود کند برای ما خوب است ولی مهم این است که بتوانیم با تیمی خوب به جام جهانی برویم و همین حالا به بازیکنان جوان بیشتر میدان دهیم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn