تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 22:16
7 بازدید
کد خبر : 353219

الحوثی: هرگز از یاری مردم فلسطین دست بر نمی داریم

الحوثی: هرگز از یاری مردم فلسطین دست بر نمی داریم

عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن امشب در سخنرانی خود به مناسبت شهادت یحیی سنوار گفت: با نهایت حزن و اندوه خبر شهادت یحیی سنوار رپیس دفتر سیاسی حماس را شنیدیم او که در راه خدا و در میدان نبرد و قهرمانی و شرافت به شهادت رسید. وی افزود : صمیمانه به خانواده محترم ایشان و برادران رزمنده مان در

عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن امشب در سخنرانی خود به مناسبت شهادت یحیی سنوار گفت: با نهایت حزن و اندوه خبر شهادت یحیی سنوار رپیس دفتر سیاسی حماس را شنیدیم او که در راه خدا و در میدان نبرد و قهرمانی و شرافت به شهادت رسید.

وی افزود : صمیمانه به خانواده محترم ایشان و برادران رزمنده مان در حماس و گردانهای قسام و تمام رزمندگان فلسطینی و مردم فلسطین و امت اسلامی تسلیت عرض می کنیم.

الحوثی ادامه داد : ادامه فداکاری های ملت مظلوم فلسطین و رزمندگان عزیز آن هرگز هدر نمی رود و خداوند یاور بندگان مظلوم و مستضعفش است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که هرگز از یاری مردم فلسطین دست بر نمی داریم و به برادرانمان در فلسطین میگوییم که شما تنها نیستید و ما تا پیروزی با شما هستیم لذا اگر دشمن صهیونیستی فکر کرده که شهادت سنوار باعث فروپاشی جبهه بزرگ جهاد در غزه و در هم شکسته شدن روحیه رزمندگان می شود دچار توهم شده است.

الحوثی اشاره کرد که حماس منسجم است و از روز اول رهبرانش به شهادت رسیده اند اما هرگز این شهادت ها تاثیری بر آن نگذاشته و پرچم جهاد را پایین نیاورد و میدان را ترک نکرد و سر تسلیم فرود نیاورد.

وی در پایان تاکید کرد : ما در جبهه یاری غزه در یمن به عملیات نظامی جهادی مان ادامه خواهیم داد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn