تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 23:35
6 بازدید
کد خبر : 353275

مرد یخی در مقابل ارسلان

مرد یخی در مقابل ارسلان

آفتاب نو_ رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان در ۴ وزن غیرالمپیکی کشتی فرنگی و ۴ وزن غیرالمپیکی کشتی آزاد از هفتم تا دهم آبان در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود. اتحادیه جهانی کشتی در سایت خود پیش‌بینی کرده است که ۳کشتی این رقابت‌ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. از نگاه

آفتاب نو_ رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان در ۴ وزن غیرالمپیکی کشتی فرنگی و ۴ وزن غیرالمپیکی کشتی آزاد از هفتم تا دهم آبان در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود. اتحادیه جهانی کشتی در سایت خود پیش‌بینی کرده است که ۳کشتی این رقابت‌ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. از نگاه اتحادیه جهانی در کشتی فرنگی و در وزن ۷۲ کیلوگرم مبارزه محمدرضا گرایی که به او لقب مرد یخی داده اند و علی ارسلان دیدنی خواهد بود. ارسلان دارنده مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۲ و برنز جهان در سال ۲۰۲۳ است که با قراردادی برای تیم ملی صربستان کشتی می‌گیرد. گرایی دارنده مدال طلای جهان و المپیک بارها با ارسلان کشتی گرفته است که هر دو سابقه شکست یکدیگر را دارند. مبارزه این ۲کشتی گیر فنی بسیار دیدنی خواهد بود. کشتی دوم که اتحادیه جهانی معرفی کرده رقابت بین امیرمحمد یزدانی و جمیز گرین امریکایی در وزن ۷۰ کیلوگرم است که هر دوی آنها مدال جهانی در کارنامه خود دارند. کشتی سوم مبارزه بین تیلور و عبدارشید سعداله یف است که هردو طلایی المپیک توکیو در اوزان ۹۷ و ۸۶ کیلوگرم هستند و حالا به وزن ۹۲ کیلوگرم آمده‌اند.

کامران قاسمپور هم در وزن ۹۲ کیلوگرم حضور دارد و کشتی او با سعداله یف روس و دیوید تیلور آمریکایی می‌تواند بسیار دیدنی باشد که اتحادیه جهانی اشاره ای به آن نداشته است. قاسمپور ۲ طلای جهان در سال ۲۰۲۱و۲۰۲۲ را در کارنامه خود دارد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn