تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 23:44
12 بازدید
کد خبر : 353284

آذرباد:تیم خوبی داریم | لحظه

آذرباد:تیم خوبی داریم | لحظه

هافبک باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن در پی برتری پرگل مقابل استقلال از پتانسیل بالای تیم تحت هدایت محمد ربیعی گفت. به گزارش لحظه؛ گروه ورزش سایت محسن آذرباد بعد از پیروزی ۳ بر صفر ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از این دو هفته‌ای که خیلی بد شکست خوردیم، خدا

هافبک باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن در پی برتری پرگل مقابل استقلال از پتانسیل بالای تیم تحت هدایت محمد ربیعی گفت.

به گزارش لحظه؛ گروه ورزش سایت محسن آذرباد بعد از پیروزی ۳ بر صفر ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از این دو هفته‌ای که خیلی بد شکست خوردیم، خدا را شکر امروز توانستیم جبران کنیم.

وی در ادامه افزود: در فرصت وقفه لیگ برتر خیلی تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. شاید بتوانم بگویم چند روز حتی شش صبح تمرین کردیم. خیلی دوست داشتیم برگردیم و این شکست‌ها ما را خیلی ناراحت کرده بود. خدا را صدهزار مرتبه شکر توانستیم با یک بازی خوب برنده باشیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد توقف چهار مدعی قهرمانی فصل جاری مقابل این تیم خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم  تیم خیلی خوبی داریم که تلفیقی از باتجربه‌ها و جوان‌هاست. هر چه بیشتر جلو برویم، از تیم ما بیشتر خواهید شنید.

آذرباد در پاسخ به این سؤال که آیا با این شکل بازی استقلال فکرش را می‌کردند که در نیمه دوم با سه گل به پیروزی برسند، گفت: در نیمه اول استقلال از ما بهتر بود و حتی می‌توانست به ما گل بزند، اما در نیمه دوم بهتر بودیم و توانستیم از موقعیت‌های که داشتیم به خوبی استفاده کنیم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn