تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 23:50
21 بازدید
کد خبر : 353287

نیمه اول شانس آوردیم از استقلال گل نخوردیم/باخت قبلی کمک کرد – آفتاب نو | اخبار ورزشی

نیمه اول شانس آوردیم از استقلال گل نخوردیم/باخت قبلی کمک کرد – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی پس از پیروزی سه بر صفر ذوب آهن اصفهان مقابل استقلال تهران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای شهرقدس گفت: نیمه اول متعلق به استقلال بود. ذوب‌آهن در نیمه اول در برخی شاخص‌ها نرسید و شاید در همین نیمه هم باید گل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی پس از پیروزی سه بر صفر ذوب آهن اصفهان مقابل استقلال تهران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای شهرقدس گفت: نیمه اول متعلق به استقلال بود. ذوب‌آهن در نیمه اول در برخی شاخص‌ها نرسید و شاید در همین نیمه هم باید گل می‌خوردیم. شاید هم خوش‌شانس بودیم که در این نیمه گل نخوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم یادآور شد: حملات خوبی را انجام دادیم که باعث شد نیمه دوم از نیمه اول متمایز شود. چهار گل از آلومینیوم خوردیم و سه گل هم امشب به استقلال زدیم. نه این ماندنی است و نه آن!

ربیعی ادامه داد: ما از یک باخت برگشتیم و از نظر ذهنی استقامت داشتیم که نیمه اول خیلی بد بود. این موضوع هم به خاطر شکست مقابل آلومینیوم بود ولی خیلی خوب از آن بازی گذشتیم که به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

ربیعی درباره لقب 《رابین هود》 به ذوب آهن در فصل جاری لیگ برتر تصریح کرد: ۸ بازی انجام دادیم که ۶ بازی بیرون از خانه بوده است. ۵ بازی به قید قرعه بوده و یک بازی هم به مشهد رفتیم و میزبان هوادار شدیم. بازی با آلومینیوم نقطه تاریک ما بود. اگر آن باخت نبود نتیجه امشب رقم نمی‌خورد. باخت اراک برد امشب را برای ما ساخته است. دو هفته سنگین را بازیکنان گذراندند. یکی دو بار ساعت ۶ صبح تمرین کردیم اما مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور امتیاز گرفت یم ولی مقابل تیم‌های دیگر باید شکل بازی تیم ما تغییر بدهیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn