تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 0:53
22 بازدید
کد خبر : 353334

چینی: باخت استقلال با ۳ گل جای هیچ توجیهی ندارد/با انتخاب ماسیمونه هواداران باید یکدل و یکرنگ شوند

چینی: باخت استقلال با ۳ گل جای هیچ توجیهی ندارد/با انتخاب ماسیمونه هواداران باید یکدل و یکرنگ شوند

می شد به ماجرای حسینی نگاه پدرانه داشته باشند بازیکن سابق استقلال گفت: باخت استقلال با ۳ گل جای هیچ توجیهی ندارد اما با انتخاب سرمربی خارجی باید حواشی جمع و جور شود. علی چینی در گفتگو با خبرگزاری آنا در خصوص شکست سنگین استقلال مقابل ذوب آهن اظهار کرد: استقلال یک سری تغییرات داشت

می شد به ماجرای حسینی نگاه پدرانه داشته باشند

چینی: باخت استقلال با ۳ گل جای هیچ توجیهی ندارد با انتخاب ماسیمونه هواداران باید یکدل و یکرنگ شوند

بازیکن سابق استقلال گفت: باخت استقلال با ۳ گل جای هیچ توجیهی ندارد اما با انتخاب سرمربی خارجی باید حواشی جمع و جور شود.

علی چینی در گفتگو با خبرگزاری آنا در خصوص شکست سنگین استقلال مقابل ذوب آهن اظهار کرد: استقلال یک سری تغییرات داشت که برخی نفرات مصدوم بودند و به برخی بازیکنان هم بختیاری زاده استراحت داده بود. نمی‌دانم در بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد که ۴۵ دقیقه دوم این همه عمق استقلال باز بود و دو گل این تیم از روی عمق خط دفاعی استقلال اتفاق افتاد.فاصله بین مرادمند و سیلوا زیاد بود و تعجب می‌کنم چرا از ابتدا نیک نفس در زمین نبود. اینجا است که جای خالی چشمی به چشم می‌آید

وی در خصوص اتفاق عجیبی که برای کنار گذاشتن حسینی رخ داده است گفت: من در بدنه باشگاه استقلال نیستم و خیلی از مسائل را نمی‌دانم. ظاهرا آقای شهریاری گفته حسینی در بازی و تمرین شرکت نکند اما می‌توانستند به این مساله نگاه پدرانه داشته باشند، چون دیدگاه ما بازی با النصر است که بسیار بازی خطرناکی است. این بازی حیثیتی است و می‌شد با مهربانی بیشتر و یا حداکثر با جریمه با این قضیه برخورد کنیم. حسینی هم باید بزرگی کند و صبر داشته باشد. او بهترین گلر ایران است و می‌تواند خیلی به استقلال کمک کند و به عنوان بزرگتر تیم را جمع کند.

چینی در خصوص شعارهایی که هواداران استقلال علیه شهریاری سر دادند و عصبانیت خود را نشان دادند گفت: هواداران استقلال بخش بزرگی از باشگاه بزرگ استقلال هستند ولی آنها هم باید صبر داشته باشند. بازیکنان هم تلاش می‌کنند و مدیران هم همین شرایط را دارند. با این شرایط کمتر مربی می‌آید در ایران کار کند.وقتی استقلال با ۳ گل می‌بازد این باخت هیچ توجیهی ندارد. این تیم آشفته بود و دلیل این مساله می‌تواند از قبل هم باشد. باید حواشی از تیم دور شود. به تیم ذوب آهن تبریک می‌گویم و فقط، چون لیگ نخبگان در پیش داریم هواداران حمایت کنند، چون بازی با النصر بسیار مهم و حیثیتی است.

وی در خصوص اینکه آیا بهتر نبود ابتدا مربی خارجی را پیدا و مذاکره می کردند و سپس نکونام را برکنار می کردند گفت: درست است ولی آنها به نتیجه رسیدند که نکونام نباشد. رفتن نکونام هم به نفع خودش شد هم به نفع استقلال. الان هم اگر او را حفظ می‌کردند شاید شرایط برای استقلال و نکونام بد می‌شد. این مدلی حداقل حرمت‌ها حفظ شد.

چینی در خصوص معرفی سرمربی استقلال و اینکه ماسیمونه هدایت تیم را بر عهده گرفته است عنوان کرد: امیدوارم هواداران استقلال یکدل و یک رنگ پشت تیم باشند که هر چه زودتر تیم به شرایط ایده آل برسد. سال آقای منصوریان نیم فصل اول در رتبه یازدهم جدول بودیم ولی در نیم فصل دوم به همه تیم‌ها سه تا سه تا زدیم و فاصله ۱۵ امتیازی را رقیب را جبران کردیم. هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. با آمدن سرمربی خارجی باید همه چیز را مهیا کنیم که تیم زودتر به آرامش برسد که ان شاالله به وضعیت خوب برسد.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn