تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 2:50
10 بازدید
کد خبر : 353404

سوپرایز بختیاری زاده ؛ موقعیت ویژه برای مرادمند برای بازی استقلال با ذوب آهن | اخبار ورزشی

سوپرایز بختیاری زاده ؛ موقعیت ویژه برای مرادمند برای بازی استقلال با ذوب آهن | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مرادمند امروز به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه رهبری تیم را برعهده دارد. سهراب بختیاری‌زاده که همچنان هدایت موقت تیم را برعهده دارد، تصمیم گرفته است بازوبند کاپیتانی را به مرادمند بسپارد. این در حالی است که بسیاری تصور می‌کردند آرش رضاوند که تجربه بیشتری در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سوپرایز بختیاری زاده : موقعیت ویژه برای مرادمند برای بازی استقلال با ذوب آهن

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مرادمند امروز به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه رهبری تیم را برعهده دارد. سهراب بختیاری‌زاده که همچنان هدایت موقت تیم را برعهده دارد، تصمیم گرفته است بازوبند کاپیتانی را به مرادمند بسپارد. این در حالی است که بسیاری تصور می‌کردند آرش رضاوند که تجربه بیشتری در استقلال دارد، امروز کاپیتان تیم باشد. اما رضاوند در این بازی روی نیمکت نشسته و مرادمند با مسئولیت کاپیتانی وارد زمین خواهد شد.

مرادمند که در ابتدای فصل تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفته بود، تصمیم به ماندن در این تیم گرفت. او حتی در برهه‌ای از زمان، پست‌های مرتبط با استقلال را در صفحه شخصی خود آرشیو کرد و شایعاتی مبنی بر خروجش از تیم به وجود آمد. اما پس از مذاکراتی که صورت گرفت، او در نهایت ماندگار شد و به ترکیب اصلی تیم بازگشت.

 

مرادمند و یک ماموریت ویژه

امروز مرادمند وظیفه سنگینی بر دوش دارد. او نه تنها باید در خط دفاعی عملکردی قوی داشته باشد، بلکه به عنوان کاپیتان وظیفه رهبری تیم را نیز به عهده دارد. این فرصت برای مرادمند می‌تواند نشان‌دهنده تعهد و توانایی‌هایش در رهبری تیم در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل باشد، به ویژه در آستانه بازی حساس استقلال مقابل النصر عربستان.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn