تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 5:27
6 بازدید
کد خبر : 353485

صفر تا صد تیم امید با فدراسیون فوتبال است/ جسارت تعطیلی لیگ برتر وجود داشته باشد

صفر تا صد تیم امید با فدراسیون فوتبال است/ جسارت تعطیلی لیگ برتر وجود داشته باشد

جامعه ورزشی آفتاب نو: سید مناف هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط تیم فوتبال امید اظهار داشت: هیات رییسه فدراسیون فوتبال از رییس فدراسیون درخواست کرد که با ما مکاتبه داشته باشد و ما هم صفر تا صد تیم امید را به فدراسیون فوتبال واگذار کردیم. این موضوع از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سید مناف هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط تیم فوتبال امید اظهار داشت: هیات رییسه فدراسیون فوتبال از رییس فدراسیون درخواست کرد که با ما مکاتبه داشته باشد و ما هم صفر تا صد تیم امید را به فدراسیون فوتبال واگذار کردیم. این موضوع از نظر ما کاملا قانونی است و مشکلی هم وجود ندارد.

وی افزود: البته حمایت های ما به قوت خود باقی خواهد بود و به محض اینکه تیم کار خودش را شروع بکند ما در کمترین حالت یک حمایت ۱۰ میلیارد تومانی را در خصوص این تیم در دستور کار داریم. 

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد:اگر ببینیم تیم فوتبال امید در بازی های آسیایی ناگویا مدال آور خواهد بود حتما حمایتها بیشتر می کنیم چون فوتبال برای ما و مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هاشمی با اشاره به اهمیت حضور همه بازیکنان در تیم امید گفت: باید این جسارت وجود داشته که در زمان برگزاری بازی‌های آسیایی، لیگ برتر را تعطیل و یا بازی‌ها را محدود کنند تا بهترین بازیکنان در اختیار تیم امید قرار بگیرند. با حمایت همه جانبه می توان به موفقیت در ناگویا و لس آنجلس امیدوار بود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون طوری برخورد کند که بازیکنان خوب تیم وسط بازی های به لیگ برنگردند! اگر امثال این اتفاقات رخ ندهد ، قطعا می‌توانیم در ناگویا مدال بگیریم و بعد از نیم قرن سهمیه المپیک هم کسب کنیم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn