تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 7:59
7 بازدید
کد خبر : 353566

ستاره الهلال به هفته چهارم لیگ نخبگان می‌رسد! | اخبار ورزشی

ستاره الهلال به هفته چهارم لیگ نخبگان می‌رسد! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یاسین بونو دروازه‌بان مطرح تیم الهلال که از زمان پیوستنش به جمع آبی‌پوشان ریاض درخشش فوق‌العاده‌ای داشته، در جریان بازی مراکش و آفریقای جنوبی با مصدومیت بدموقعی مواجه شد و بازی دوم تیم ملی کشورش را نیز مقابل آفریقای جنوبی از دست داد. او که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یاسین بونو دروازه‌بان مطرح تیم الهلال که از زمان پیوستنش به جمع آبی‌پوشان ریاض درخشش فوق‌العاده‌ای داشته، در جریان بازی مراکش و آفریقای جنوبی با مصدومیت بدموقعی مواجه شد و بازی دوم تیم ملی کشورش را نیز مقابل آفریقای جنوبی از دست داد.

او که پس از مصدومیت اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد و به عربستان بازگشت تا دوره درمان خود را پیگیری کند، پس از معاینات پزشکی مشخص شد او به دلیل کشیدگی عضله حداقل به دو هفته و حداکثر به سه هفته زمان نیاز دارد تا بتواند تمریناتش را از سر بگیرد‌.‌

این در حالی است که محمد العویس دروازه‌بان دوم الهلال نیز مصدوم است. از این رو ژسوس باید در دیدارهای آتی از دروازه‌بان سوم خودش یعنی الربیعی استفاده کند. 

یاسین بونو با توجه به دوران غیبتی که در پیش دارد، دیدارهای تیمش برابر الفیحا، العین، التعاون و الطائی را به صورت قطعی از دست خواهد داد اما برای تقابل با النصر در لیگ حرفه‌ای احتمالا آماده خواهد شد و همچنین برای بازی مقابل استقلال در هفته چهارم لیگ نخبگان که قرار است ۱۴ آبان برگزار شود، قطعا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn