تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 8:45
10 بازدید
کد خبر : 353602

هیچ‌وقت پرسپولیس را نفرین نمی‌کنم/ با خودم عهد کردم دیگر با این فدراسیون کار نکنم

هیچ‌وقت پرسپولیس را نفرین نمی‌کنم/ با خودم عهد کردم دیگر با این فدراسیون کار نکنم

علی دایی اوایل لیگ چهاردهم از پرسپولیس کنار گذاشته شد تا حمید درخشان سرمربی این تیم شود ولی روند متزلزل نتیجه‌گیری این تیم همچنان ادامه پیدا کرد. دایی ۲۸ مهر سال ۱۳۹۳ در حاشیه افتتاح فروشگاه جدید خود طی گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو نسبت به شایعات پیرامون خود واکنش نشان داد و در ارتباط

علی دایی اوایل لیگ چهاردهم از پرسپولیس کنار گذاشته شد تا حمید درخشان سرمربی این تیم شود ولی روند متزلزل نتیجه‌گیری این تیم همچنان ادامه پیدا کرد.

دایی ۲۸ مهر سال ۱۳۹۳ در حاشیه افتتاح فروشگاه جدید خود طی گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو نسبت به شایعات پیرامون خود واکنش نشان داد و در ارتباط با احتمال حضورش در راس تیم ملی امید به همکارمان گفت: قبل از هر چیز باید بگویم هیچ پیشنهادی برای هدایت تیم امید به من داده نشده و اگر چنین اتفاقی هم رخ بدهد، در کمال احترام، آن را نمی‌پذیرم چون وقتی فروردین سال ۸۸ از تیم ملی بزرگسالان کنارم گذاشتند، با خودم همان‌جا عهد کردم که دیگر با این فدراسیون همکاری نکنم.

علی دایی در ادامه نکته جالبی را مطرح کرد و در پاسخ به سوال آفتاب نو مبنی بر این‌که برخی هواداران پرسپولیس معتقدند این تیم به خاطر نفرین شهریار همچنان وضعیت بحرانی دارد و نتیجه نمی‌گیرد، تصریح کرد: من پرسپولیس را نفرین کنم؟ من حتی دشمن خودم را هم نفرین نمی‌کنم چه برسد به پرسپولیس که سالیان بسیار خوبی را در آن سپری کرده و هوادارانش را از صمیم قلب دوست دارم. مطمئن باشید هرگز پرسپولیس را نفرین نخواهم کرد و تاکنون نیز چنین کاری انجام نداده‌ام.

آفتاب نو‌گردی| علی دایی: هیچ‌وقت پرسپولیس را نفرین نمی‌کنم/ با خودم عهد کردم دیگر با این فدراسیون کار نکنم

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn