تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 10:12
8 بازدید
کد خبر : 353683

علیقارداشی: با امضای رئیس، دبیر کل و مدیر عامل فدراسیون جهانی عضو هیئت رئیسه هستم/ کسی نیستم و ادعایی ندارم

علیقارداشی: با امضای رئیس، دبیر کل و مدیر عامل فدراسیون جهانی عضو هیئت رئیسه هستم/ کسی نیستم و ادعایی ندارم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با امضای رئیس، دبیر کل و مدیر عامل فدراسیون جهانی عضو هیئت رئیسه هستم اما هچ ادعایی ندارم. مهرداد علی قارداشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص تأسیس مرکز تیم‌های ملی تنیس روی میز در شمال کشور گفت: استان مازندران و بابل قطب قهرمان پروری

علیقارداشی: با امضای رئیس، دبیر کل و مدیر عامل فدراسیون جهانی عضو هیئت رئیسه هستم   کسی نیستم و ادعایی ندارم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با امضای رئیس، دبیر کل و مدیر عامل فدراسیون جهانی عضو هیئت رئیسه هستم اما هچ ادعایی ندارم.

مهرداد علی قارداشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص تأسیس مرکز تیم‌های ملی تنیس روی میز در شمال کشور گفت: استان مازندران و بابل قطب قهرمان پروری در رشته تنیس روی میز هستند. قطعا برای این رشته بسیار خوب است که در این استان این مراکز تأسیس شود. اولویت ما استان مازندران است. پیگیر هستیم تا این اتفاق رخ دهد.

وی درباره جوان گرایی تیم ملی اظهار کرد: تیم ملی شامل جوانان و نوجوانان بسیار خوبی مانند فراز شکیبا، مبین امیری، یونس رحیمی و بنیامین فرجی هستند که نوید بخش یک نسل خوب و موفق هستند. در طی این مدت تنیس روی میز کشورمان افتخار آفرینی های بسیاری انجام داده است. ما ۶ مدال به دست آورده ایم که ۴ مدال برای اولین بار بعد از ۸۰ سال و ۲ مدال بعد از ۶۵ سال به دست آمده است. این نشان می دهد که کار سختی بوده است که اگر نبود، هر ساله مدال کسب می کردیم. در شرایطی نایب قهرمان جوانان آسیا شده ایم که وضعیت اقتصاد کشور را می دانیم. خیلی ها انتقاد می کنند که چرا اردو برگزار نمی کنید یا همه را دعوت نمی کنید؟ فدراسیون بودجه ای مشخص دارد و باتوجه به هزینه های سنگین اردوها، باید با یک برنامه ریزی درست اینکار را انجام دهیم. از ۲۲۰ کشور فعال در تنیس روی میز، ۳۰ کشور می تواند عضو هیئت رئیسه باشد که ما نیز جزو آن ۳۰ کشور هستیم. موضوع بعدی این است که ۱۲ کشور می توانند به فینال قهرمانی برسند که ما نیز جزو آنها هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که آیا شائبه پیش آمده مبنی بر عدم عضویت شما در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و اطلاع رسانی اشتباه فدراسیون گفت: عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی هستم و پای این حکم من، امضای رئیس، دبیرکل و مدیرعامل فدراسیون جهانی وجود دارد. برای بنده هم تفاوتی ایجاد نمی شود که آیا این حکم را کسی قبول دارد یا ندارد. IOC به معنای عضو کمیته بین المللی المپیک است. تنها فردی که در ایران  عضو IOC بود، سید مصطفی هاشمی‌طبا بود.

علی قارداشی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه فدراسیون جهانی حدود ۳۰ نفر عضو هستند که من نیز یکی از اعضا هستم. با این حال بنده ادعایی ندارم. هروقت توانستم بودجه چندین میلیاردی، چندیدن میز استاندارد خوب و ۱۰ میلیون توپ برای تنیسور ها آماده کنم و در شرایطی قررار بگیریم که بتوانیم یک مجموعه مانند آزادی بسازیم، آن وقت مدعی خواهم بود. اینکه برترین فدارسیون کشور از نظر رشد و پیشرفت شده ایم گویای خیلی موارد است. خیلی ها شاید انتظار داشته باشند که در سطح المپیک و جهانی در بخش بانوانان، شهسواری و در بخش آقایان، عالمیان مدال دریافت کنیم. برای همه این انتظارات احترام قائل هستم. هر کس در هر شغلی کمبودها و افتخاراتی دارد.  به لطف خدا با رأی خوبی در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک هستم و مانند برخی پارتی بازی نمی کنم و حمایت آشنایی را ندارم.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn