تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 10:16
6 بازدید
کد خبر : 353687

قهرمانان لیگ‌های کاراته دختران ۱۴۰۳ مشخص شدند | افرا ورزش

قهرمانان لیگ‌های کاراته دختران ۱۴۰۳ مشخص شدند | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، پرونده لیگ‌های کاراته دختران ۱۴۰۳ روز جمعه ۲۷ مهر در سالن افراسیابی تهران بسته شد و دانشگاه آزاد، چالاکی و رستاخیز جام‌های قهرمانی را بالای سر بردند. در نوبت صبح مسابقات و در لیگ کاتای دختران، تیم دانشگاه آزاد در دیدار پایانی برابر تیم افسانه به پیروزی رسید و قهرمان این

به گزارش افرا ورزش، پرونده لیگ‌های کاراته دختران ۱۴۰۳ روز جمعه ۲۷ مهر در سالن افراسیابی تهران بسته شد و دانشگاه آزاد، چالاکی و رستاخیز جام‌های قهرمانی را بالای سر بردند.

در نوبت صبح مسابقات و در لیگ کاتای دختران، تیم دانشگاه آزاد در دیدار پایانی برابر تیم افسانه به پیروزی رسید و قهرمان این رویداد شد. تیم‌های مقدم و آکادمی درنا سوم شدند.

دانشگاه آزاد در این مسابقه ۱۳ بر ۳ پیروز شد در حالی که تیم افسانه بدون حضور مهره‌های باتجربه خود در فینال حاضر شده بود.

دنیا صفری در رده نونهالان، آیلین بهاری در رده نوجوانان و فاطمه صادقی در رده بزرگسالان سه پیروزی تیم دانشگاه آزاد را در کاتای انفرادی رقم زدند.

حنانه محمدی در رده جوانان تک پیروزی کاتای انفرادی افسانه را برابر ساجده جهانشاهی از دانشگاه آزاد به ثمر رساند.

در کاتای تیمی، سپیده امینی، زینب حسینی و ملیکا عزتی ۳۹.۹ بر ۳۸.۴ برابر تیم ریحانه سلیمان زاده، حنانه محمدی و کوثر صالحی به پیروزی دست پیدا کردند.

عبور میلی‌متری تیم چالاکی از سد قزوینی‌ها

در لیگ آینده‌سازان، تیم چالاکی با عبور از تیم قزوین در دیدار پایانی به مقام نخست رسید و مقام سوم نیز به تیم‌های البرز شیراز و هیات کاراته استان همدان اختصاص یافت.

ستارگان چالاکی در دیدار برابر تیم دختران قزوین ۱۶ بر ۱۵ به پیروزی رسید. فرمت این رقابت‌ها به شکلی بود که تیم‌ها باید در ۳ وزن نونهالان و ۴ وزن نوجوانان با هم رقابت می‌کردند.

در این مسابقه، نیروانا رزاقی و ساغر جندقی در رده نونهالان و زهرا رضازاده در رده نوجوانان تیم چالاکی را پیروز کردند و رزا رضایی در رده نونهالان و مائده شالی در رده نوجوانان پیروزی‌های تیم قزوین را ثبت کردند و دو مسابقه رده نوجوانان تیم‌های چالاکی و دختران قزوین به تساوی رسید.

قهرمانی لیگ برتر به رستاخیز رسید

در لیگ برتر کاراته نیز تیم آکادمی رستاخیز جام قهرمانی را بالای سر برد و تهران تینو با نایب قهرمانی این فصل طولانی را به پایان رساند. نخبگان میلانو نیز سوم شد.

آکادمی رستاخیز در آخرین رقابت فصل در یک مسابقه نزدیک ۱۹ بر ۱۶ برابر تهران تینو به پیروزی رسید.

زهرا ابراهیمی، مهرنگار احمدی و فاطمه یوسفی کاراته‌کاهای پیروز تیم رستاخیز در این رقابت بودند و معصومه محسنیان، زهرا علیزاده و نگین آلتونی برندگان تهران تینو بودند و رقابت مبینا عمادی و فاطمه اصل زارع مساوی شد.

سوپرلیگ کاراته کجاست؟

اتفاقی که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد برگزار نشدن سوپرلیگ کاراته زنان بود. موضوعی که در پی فقدان حامیان مالی مناسب رخ داد و عملا سبب شد برخی از مهره‌های سوپرلیگی بالاجبار راهی لیگ برتر و سطح دوم شوند.

در نتیجه چندین کاراته‌کای ملی امسال در هیچ لیگی شرکت نکردند. اتفاقی که تصمیم گیرندگان در کاراته کشور نباید اجازه تکرار آن را بدهند گرچه اوضاع هر روز دشوارتر از قبل می‌شود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98715

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn