تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 10:33
7 بازدید
کد خبر : 353704

جوادی: تختی از دو هفته دیگر آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر است

جوادی: تختی از دو هفته دیگر آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر است

جامعه ورزشی آفتاب نو: مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: زمین چمن ورزشگاه تختی هیچ مشکلی ندارد و در هفته سوم آبان آماده برگزاری رقابت های لیک برتر فوتبال است. به گزارش ،‌ علی جوادی درباره آخرین وضعیت زمین چمن تختی و انتقادات زیادی که به زمین چمن برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: زمین چمن ورزشگاه تختی هیچ مشکلی ندارد و در هفته سوم آبان آماده برگزاری رقابت های لیک برتر فوتبال است.

به گزارش ،‌ علی جوادی درباره آخرین وضعیت زمین چمن تختی و انتقادات زیادی که به زمین چمن برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال وارد بود، اظهار کرد: هیچ انتقادی در خصوص زمین چمن وجود نداشت، از قبل نیز اعلام کرده بودیم چون بذر چمن گرمسیری است در اواسط مهرماه تا قبل از آبان باید به سمت چمن سردسیری برویم، چمن به اذعان خیلی‌ها که در ورزشگاه تختی بازی کرده بودند جزو چمن‌های مطلوب و خوب بود.

وی افزود: بعد از این که اواسط مهر مسابقات لیگ را برگزار کردیم بعد از آن به سمت اورسیدینگ چمن سردسیری برویم این اتفاق سبب می‌شود که ما هم در فصل سرما و هم فصل گرما چمن مطلوب و خوبی داشته باشیم. الان بذر چمن گرمسیری کاشته و استفاده شد و بذر چمن سردسیری در کنار آن اورسیدینگ شد و ان‌شاءلله ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده چمن سردسیری را نیز به بهره‌برداری خواهیم رساند.

جوادی در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی بازی‌های لیگ دوباره در تختی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به زحمات دنیا مالی نظرشان بر این است که علاوه بر تسریع در کار، کیفیت را نیز در نظر بگیرند تا سالیان سال بتوانیم خدمات رسانی کنیم. البته تختی الان نیز آماده برگزاری رقابت های لیگ برتر است، اما چمن سردسیری را باید همان طور که از قبل اعلام کرده بودیم اورسیدینگ می‌کردیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: از زمانی که شروع به کار کردیم حدود ۲۵ روز دیگر چمن آماده بهره برداری خواهد بود، ۱۰ روز است که کار را شروع کردیم و تقریبا دو هفته دیگر چمن تختی آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر است.

جوادی در پایان در خصوص برگزاری بازی‌های ملی در ورزشگاه تختی افزود: زمین چمن تختی را با استانداردهای AFC آماده کردیم و این استاندارد را دارد که بازی‌های ملی را نیز در آن برگزار کنیم و مشکلی در این زمینه وجور ندارد.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn