تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 11:30
11 بازدید
کد خبر : 353753

ناطق نوری: عدم اطلاع رسانی نتایج موج سواری از روی غرض نبوده است/ از ۱۱ ورزشکار، ویزای ۴ نفر دقیقه ۹۰ صادر شد

ناطق نوری: عدم اطلاع رسانی نتایج موج سواری از روی غرض نبوده است/ از ۱۱ ورزشکار، ویزای ۴ نفر دقیقه ۹۰ صادر شد

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: موج سواری رشته نوپایی است که هنوز روابط عمومی ندارد و به همین دلیل نتایج خیلی خوب اطلاع رسانی نشد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، طی دو هفته گذشته حواشی زیادی در خصوص مسابقات موج سواری مبنی بر محل اقامت نامناسب تیم ملی، دریافت مبلغ سنگین از ورزشکاران

ناطق نوری: عدم اطلاع رسانی نتایج موج سواری از روی غرض نبوده است  از 11 ورزشکار، ویزای 4 نفر دقیقه 90 صادر شد

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: موج سواری رشته نوپایی است که هنوز روابط عمومی ندارد و به همین دلیل نتایج خیلی خوب اطلاع رسانی نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، طی دو هفته گذشته حواشی زیادی در خصوص مسابقات موج سواری مبنی بر محل اقامت نامناسب تیم ملی، دریافت مبلغ سنگین از ورزشکاران و عدم اطلاع رسانی درست در خصوص نتایج این رشته پیش آمد. 

عباس ناطق نوری در گفت وگو با خبرنگار آنا در این باره توضیح داد: معمولا در سفر های اروپایی مشکلات زیادی وجود دارد که دیر صادر شدن ویزای ورزشکاران از آن موارد است. به همین دلیل ناهماهنگی برای رزرو هتل پیش آمد. در بعضی مواقع ممکن است هزینه های بسیاری انجام دهیم اما به دلیل صادر نشدن ویزا نتوانیم تیم را اعزام کنیم. این مشکل در سال گذشته برای تیم دارت پیش آمد که دقیقه آخر ویزای بچه های تیم را ندادند.

نمی توانیم شتابزده عمل کنیم

وی افزود: امسال نیز این مشکل برای موج سواری پیش آمد. از بین ۱۱ ورزشکار، ویزای ۴ نفر تا دقیقه آخر صادر نشد و دقیقه ۹۰ مطلع شدیم که ویزای آنها نیز صادر شده است اما دیگر نمی توانستیم هتلی را برای کل ورزشکاران رزرو کنیم. چند هتل دیگر نیز وجود داشت که باتوجه به اینکه مناسب تیم و فرهنگ ایران نبوده است، از استقرار در آن منصرف شدند و در آخر در یک متل مناسب که از آشنایان یکی از ورزشکاران بوده است مستقر شدند. برنامه ریزی برای مسابقات اروپایی با توجه به شرایط دلار و مواردی از این دست، سخت می شود. نمی توانیم یک باره ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم و آخر نیز سوخت شود و بیت المال را هدر دهیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا این سختگیری های اروپایی ها دامن گیر بچه های ما نشود.

کمیته انضباطی تشکیل می شود

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی درباره حواشی پیش آمده مبنی بر محل اقامت تیم ملی تصریح کرد: برخی با رستمی خصومت داشتند و می خواستند برای تیم حواشی ایجاد کنند. قرار شده است کمیته انضباطی تشکیل دهیم و افرادی که تخطی کردند را صدا کنیم و تذکرات لازم را بدهیم. بعد از مسابقات اروپا، تیم بدون فاصله به مسابقات چین رفت و به دلیل شرایط پرواز ها عزتی همچنان موفق به برگشت ایران نشده است. به همین دلیل فعلا صبر کرده ایم تا او برگردد و کمیته انضباطی تشکیل شود و موارد پیش آمده بررسی شود. به دلیل نزدیکی دو کشور و فستیوالی که در کپنهاگ بود، مجبور شدیم به سوئد برویم تا تیم در خیابان نماند.

ناطق نوری: تکمیل می شو///

عدم اطلاع رسانی نتایج از روی غرض نبوده است

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که چرا نتاییج اطلاع رسانی نشدند گفت: برخی مواقع مشکلاتی پیش می آید که باعث تأخیر در اطلاع رسانی می شود. رشته موج سواری فدراسیون جدا ندارد و خیلی نو پا است. به همین دلیل کمی زمان می برد تا روابط عمومی آن تشکیل شود . نفرات آن بیشتر شود. ما رشته های بسیاری داریم و حتی ممکن است یک نفر کار ۴ نفر را انجام دهد. مشکل خاصی وجود نداشت که بگوییم از روی غرض نتایج اطلاع رسانی نشده است.

طبیعتا تحریم ها به ورزش کشور نیز آسیب می رساند

او در خصوص مبالغ دریافتی از ورزشکاران اظهار کرد: طبق شرایط مسابقه و موضوعاتی که در خصوص رزرو هتل ها پیش آمد، با خود ورزشکاران صحبتی برای ما به تفاوت پرداختی مبلغ هتل انجام شد اما موردی نبود که بکوییم بابت کوتاهی ما بوده است. هزینه هاب سنگین است و خود بچه ها نیز کمک می کنند و ما نیز می خواهیم بیشتر جلوی ضرر را بگیریم. اگر هماهنگی از سمت کشور های اروپایی زودتر صورت می گرفت، شرایط کمی بهتر بود. این مشکلات را در مسابقات آسیایی نداریم. به هر حال خصومت های سیاسی و تحریماتی که از سمت اروپاییان نسبت به ما وجود دارد، آسیب هایی را نیز به ورزش می زند.

 

 

 

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn