تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 12:52
51 بازدید
کد خبر : 353830

همدانی: در استقلال آدم‌های کوچک در جایگاه بزرگ قرار گرفته اند/ تمام تصمیمات شهریاری تا اینجا غلط بود

همدانی: در استقلال آدم‌های کوچک در جایگاه بزرگ قرار گرفته اند/ تمام تصمیمات شهریاری تا اینجا غلط بود

در گفت و گو با آنا پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی آدم‌های کوچک در جایگاه‌های بزرگ قرار گیرند و بخواهند مدیریت کنند دچار مشکل می‌شوند و شرایط مانند باشگاه استقلال می‌شود. ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط باشگاه استقلال در لیگ برتر و ناکامی های استقلال در نتیجه گیری

در گفت و گو با آنا

همدانی: در استقلال آدم‌های کوچک در جایگاه بزرگ قرار گرفته اند  تمام تصمیمات شهریاری تا اینجا غلط بود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی آدم‌های کوچک در جایگاه‌های بزرگ قرار گیرند و بخواهند مدیریت کنند دچار مشکل می‌شوند و شرایط مانند باشگاه استقلال می‌شود.

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط باشگاه استقلال در لیگ برتر و ناکامی های استقلال در نتیجه گیری که منجر به شکست سنگین این تیم مقابل ذوب آهن شد اظهار کرد: از ابتدای فصل تا اینجای کار تمامی ناکامی ها و شکست های تیم معطوف به سو مدیریت و عدم تخصص آقایان است. نه بازیکنان، نه مربیان و نه هواداران مقصر نیستند. جواد نکونام کار خود را درست و خوب انجام می داد و شاید اگر کارها درست پیش می رفت او موفق می شد اما دوستان مدیریت آن را خراب کردند.  برای این وضعیتی که امروز پیش آمده تمامی افراد هیئت مدیره استقلال باید پاسخگو باشند.

وی افزود: هنگامی که آدم های کوچک را در مدیریت جایگاه های بزرگ قرار دهیم اینگونه می شود. مسئولین باشگاه استقلال فاقد هرگونه تخصص و آگاهی فوتبالی هستند. این تخصص را نمی توان از فضای مجازی دریافت کرد و تنها با مطالعه، تجربه، تحقیق و بحث و گفت وگو به دست می آید. باید جنس فوتبال را لمس کرده باشید تا بتوانید تجربیات خود را در مدیریت اعمال کنید. حال افرادی که نه تخصص دارند و نه آگاهی چگونه سکان کشتی بزرگ استقلال را به دست گرفته اند؟ تصور ما این بود که با توجه به سابقه مدیریتی شهریاری او قرار است خیلی به استقلال کمک کند اما از زمانی که وارد باشگاه شده تا به امروز هر تصمیمی که گرفته اند غلط بوده است.

پیشکسوت استقلال با اشاره به حواشی این باشگاه و تصمیمات نادرست هیئت مدیره تأکید کرد: اینکه خسرو حیدری در خصوص مسائل مختلف آکادمی که نباید در فضای مجازی به آن اشاره شود، صحبت می کند و آنها را مطرح می کند، از بی عرضگی مدیریت است. سو مدیریت ها باعث می شود که بازیکنان هر مشکلی را در فضای مجازی مطرح کنند. اگر به آکادمی رسیدگی می شد و مشکلات اقتصادی را حل می کردند اینگونه نمی شد.

همدانی تاکید کرد: محدحسین ضیایی آیا می تواند با نسل جدید ارتباط برقرار کند؟ ضیایی پیشکسوت فوتبال ایران است و ما بی ادب نیستیم که خدای ناکرده به او بی احترامی کنیم اما او نمی تواند با نسل جدید ارتباط برقرار کند. نسل جدید آگاه است. وقتی افراد غیر متخصص کار را دست می گیرند طبیعتا با خسروی حیدری درگیر می شوند و به طور مثال حسین حسینی به آن شکل کنار گذاشته می شود. همه این موارد نشان می دهد که این افراد دارای صلاحیت برای مدیریت نیستند. امیدوارم هلدینگ خلیج فارس هر چه سریعتر فکری برای باشگاه و مدیریت آن کند.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn