تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 13:38
8 بازدید
کد خبر : 353870

تحویل شاسی بلند ترا در ایران به زودی آغاز می شود

تحویل شاسی بلند ترا در ایران به زودی آغاز می شود

به گزارش پدال نیوز؛ خودرو ترا، شاسی‌بلند آفرودی محبوب، اکنون در نسخه تولیدی توسط شرکت پرشیاخودرو، برای مشتریان آماده تحویل است. این خودرو از نظر طراحی ظاهری قدرتمند بوده و در بخش فنی نیز عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهد. نیسان، به عنوان یکی از برندهای معتبر و مشهور جهانی، تجربه سال‌ها فعالیت موفق در تولید

به گزارش پدال نیوز؛ خودرو ترا، شاسی‌بلند آفرودی محبوب، اکنون در نسخه تولیدی توسط شرکت پرشیاخودرو، برای مشتریان آماده تحویل است. این خودرو از نظر طراحی ظاهری قدرتمند بوده و در بخش فنی نیز عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهد. نیسان، به عنوان یکی از برندهای معتبر و مشهور جهانی، تجربه سال‌ها فعالیت موفق در تولید خودروهای آفرودی و وانت را دارد و با عرضه مدل‌هایی همچون پاترول و رونیز در ایران، محبوبیت بالایی را در میان علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی کسب کرده و حالا محصولی جدید از این گروه خودرویی بزرگ به صورت تولیدی به بازار کشورمان قدم گذاشته است.

معرفی شاسی بلند ترا در ایران
ترا، که از سال ۲۰۱۸ در کشورهای چین و تایلند تولید می‌شود، به عنوان یک شاسی‌بلند خانوادگی و آفرودی معرفی شده است. این خودرو بر پایه وانت پیکاپ نیسان ناوارا طراحی شده و مناسب کشورهایی با جاده‌های ناهموار و شرایط دشوار است. ترا برای بازارهای کمتر توسعه‌یافته، از جمله بخش‌هایی از آسیا و آمریکای جنوبی، توسعه داده شده است.
نیسان ترا با طراحی بدنه‌ای که یادآور شاسی‌بلندهای ژاپنی کلاسیک است، ظاهر جذاب، ماندگار و مستحکمی دارد. طراحی برجسته چراغ‌ها، جلوپنجره کرومی و سپر فلزی در نسخه‌های سفارشی ترا، به همراه گلگیرهای پهن و تایرهای بزرگ، جلوه‌ای منحصر به فرد به این خودرو می‌بخشند.
در نمای جانبی، خطوط برجسته و حجیم گلگیرها به زیبایی این شاسی‌بلند افزوده‌اند. دستگیره‌های کرومی در کنار رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی و تایرهای پهن، ابهت و استحکام این خودرو را بیش از پیش نمایان می‌کنند. ترا با طول ۴۸۸۲ میلی‌متر، عرض ۱۸۵۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۸۷۵ میلی‌متر، یکی از بزرگ‌ترین شاسی‌بلندهای موجود در بازار ایران به شمار می‌رود.
جمع‌بندی
نیسان ترا، با ترکیب طراحی جذاب و توانایی‌های آفرودی، گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به خودروهای شاسی‌بلند و طبیعت‌گردی است. با امکانات مدرن و مشخصات فنی قوی، این خودرو به زودی به مشتریان تحویل داده خواهد شد و انتظار می‌رود جایگاه خوبی در بازار شاسی‌بلندهای پهن‌پیکر ایران کسب کند.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn