تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 13:54
27 بازدید
کد خبر : 353887

پنالتی‌زن پرسپولیس در بازی با السد چه کسی خواهد بود؟

پنالتی‌زن پرسپولیس در بازی با السد چه کسی خواهد بود؟

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس درحالی برای برگزاری دیدار مقابل السد راهی دوحه شده که دو ستاره فیکس و تاثیرگذار این تیم در تهران ماندند. محمدحسین کنعانی‌زادگان و اوستون اورونوف دو مصدوم پرسپولیس هستند که برای بازی مقابل السد در دسترس کادرفنی نیستند و برای بازی مقابل نماینده قطر راهی این کشور نشدند. نکته جالب

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس درحالی برای برگزاری دیدار مقابل السد راهی دوحه شده که دو ستاره فیکس و تاثیرگذار این تیم در تهران ماندند. محمدحسین کنعانی‌زادگان و اوستون اورونوف دو مصدوم پرسپولیس هستند که برای بازی مقابل السد در دسترس کادرفنی نیستند و برای بازی مقابل نماینده قطر راهی این کشور نشدند.

نکته جالب در خصوص غیبت کنعانی‌زادگان این است که او پنالتی زن اول پرسپولیس به حساب می‌آید و انصافا هم هروقت پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، موفق به گلزنی شد و رکورد خوبی در این زمینه از خودش ثبت کرده است. با این حال در غیاب کنعانی‌زادگان چه کسی پنالتی زن اول پرسپولیس خواهد بود؟!

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که گئورگی گولسیانی، علی علیپور و لوکاس ژوائو سه مدعی زدن پنالتی در پرسپولیس هستند و هر کدام در این زمینه عملکرد خوبی داشتند. گولسیانی مدتی پنالتی زن اول پرسپولیس بود و تنها یکبار پنالتی خراب کرد.

از همین رو مدافع گرجستانی انتخاب اول گاریدو برای پنالتی زدن است. علی علیپور هم گزینه دوم به حساب می‌آید و ژوائو که معمولا در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد، در صورت حضور در زمین پنالتی زن سوم پرسپولیس خواهد بود. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn