تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 14:00
17 بازدید
کد خبر : 353895

عملیات موفق مقاومت درغزه | انهدام تجهیزات و هلاکت پیاده‌ نظام اسرائیل

عملیات موفق مقاومت درغزه | انهدام تجهیزات و هلاکت پیاده‌ نظام اسرائیل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، در سیصد و هفتاد و نهمین روز از عملیات طوفان الاقصی، مقاومت فلسطین در غزه تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال نوار غزه و تجمعات آنها در محور «نتساریم» را مورد هدف قرار داد. مقاومت فلسطین همچنین به اجرای عملیات‌های ویژه در محورهای مختلف نبرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، در سیصد و هفتاد و نهمین روز از عملیات طوفان الاقصی، مقاومت فلسطین در غزه تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال نوار غزه و تجمعات آنها در محور «نتساریم» را مورد هدف قرار داد.

مقاومت فلسطین همچنین به اجرای عملیات‌های ویژه در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه ادامه می‌دهد، که بخشی از نبرد طوفان الاقصی به‌عنوان پاسخی به تهاجم مداوم رژیم صهیونیستی علیه غزه است.

گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، اعلام کردند که نیروهای آنها موفق شدند یک بمب ضد نفر را در نزدیکی نیروهای پیاده‌نظام صهیونیستی منفجر کرده و با استفاده از سلاح‌های سبک و نارنجک با آنها درگیر شوند.

این حمله در نزدیکی ایستگاه سرداح، غرب اردوگاه جبالیا، شمال نوار غزه، رخ داد و منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای دشمن شد.

در بیانیه‌ای دیگر، گردان‌های قسام اعلام کردند که با استفاده از یک موشک «تاندوم»، یک بولدوزر نظامی “D9” را هدف قرار دادند و همچنین با بمب «شواظ»، یک تانک «مرکاوا» را هنگام کشیدن بولدوزر هدف‌گیری کردند. این عملیات نیز در نزدیکی ایستگاه سرداح، غرب اردوگاه جبالیا، شمال نوار غزه انجام شد.

در همین راستا، گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کردند که یک تانک نظامی صهیونیستی از نوع «مرکاوا» را با استفاده از بمب «ثاقب – برمیل» در اطراف مسجد الزاویه در منطقه تل الزعتر، شرق اردوگاه جبالیا، منهدم کرده‌اند.

نیروهای شهید عمر قاسم، شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز تجمعی از نیروهای صهیونیستی را در جنوب محور «نتساریم» (مسیر جداکننده شهر غزه و شمال آن از منطقه میانی و جنوب نوار غزه) با خمپاره هدف قرار دادند.

دیروز نیز گردان‌های قسام، یک تانک صهیونیستی از نوع «مرکاوا» را پس از هدف قرار دادن آن با یک بمب قوی، در شرق اردوگاه جبالیا، شمال نوار غزه، تخریب کردند. همچنین، تانک دیگری را با موشک «یاسین ۱۰۵» در نزدیکی مدرسه شادیا، غرب اردوگاه هدف قرار دادند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که با یک نیروی پیاده‌نظام صهیونیستی در منطقه «ابو شرار»، مرکز اردوگاه جبالیا، شمال نوار غزه، درگیری از نزدیک داشتند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn