تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 14:50
6 بازدید
کد خبر : 353944

ایران استعدادهای فوق‌العاده‌ای در موتورسواری دارد

ایران استعدادهای فوق‌العاده‌ای در موتورسواری دارد

به گزارش روزپلاس، «راجیو ستهو» مدرس بین المللی موتور ریس که هفته گذشته به دعوت مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به تهران سفر کرده بود، حضور در ایران را یک افتخار بزرگ برای خودش توصیف کرد و گفت: با دلتنگی ایران را ترک می‌کنم.  حضور مدرس بین المللی موتورسواری هند در ایران مدرس بین‌المللی

ستهو: ایران استعدادهای فوق‌العاده‌ای در موتورسواری دارد

به گزارش روزپلاس، «راجیو ستهو» مدرس بین المللی موتور ریس که هفته گذشته به دعوت مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به تهران سفر کرده بود، حضور در ایران را یک افتخار بزرگ برای خودش توصیف کرد و گفت: با دلتنگی ایران را ترک می‌کنم. 

حضور مدرس بین المللی موتورسواری هند در ایران

مدرس بین‌المللی موتور ریس با بیان این که ورزشکاران ایران و هند ظرفیت اردوهای مشترک را دارند، از میزبانی گرم و مهمان نوازی ایران تشکر کرد و اظهار داشت: ایران کشوری زیبا با مردمانی مهربان است. ورزشکاران دو کشور ایران و هند می‌توانند اردوهای مشترکی برگزار کنند چرا که ایران استعدادهای فوق‌العاده‌ای در این حوزه دارد.

راجیو ستهو با اشاره به مشکلات موجود از گرانی وسایل نقلیه ورزشی در ایران انتقاد کرد و گفت: چند موتور را در ایران قیمت کردم و متوجه شدم که این وسایل نسبت به قیمت جهانی، بسیار گران‌تر هستند.

وی در پایان با تاکید بر امن و زیبا بودن کشور ایران گفت: در ابتدا با نگرانی وارد ایران شدم اما اکنون با دلی سرشار از دلتنگی این کشور را ترک می‌کنم.

این مدرس بین‌المللی در طول حضورش در ایران کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی را برای علاقمندان برگزار کرد که با استقبال گسترده مربیان و قهرمانان ایرانی مواجه شد. شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف ایران در این دوره‌های مربیگری ثبت‌نام کردند. 

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn