تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 15:09
15 بازدید
کد خبر : 353960

بدهی ۶ هزار میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی به مراکز درمانی!

بدهی ۶ هزار میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی به مراکز درمانی!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، علیرضا نمازی روز شنبه در یک نشست خبری که در محل این بیمه برگزار شد، افزود: از سال گذشته هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان صندوق بازنشستگی و چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی به مراکز درمانی بیمه آتیه سازان حافظ بدهکارند با این حال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، علیرضا نمازی روز شنبه در یک نشست خبری که در محل این بیمه برگزار شد، افزود: از سال گذشته هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان صندوق بازنشستگی و چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی به مراکز درمانی بیمه آتیه سازان حافظ بدهکارند با این حال این شرکت خسارت مستقیم بازنشستگان تامین اجتماعی را تا آخر مردادماه امسال پرداخت کرده است.

وی با یادآوری اینکه آتیه سازان حافظ به عنوان بیمه تکمیلی درمان با ۴۴ شعبه در کشور فعالیت می‌کند، ادامه داد: حدود ۹ هزار و ۷۰۰ مرکز درمانی سرپایی و بستری طرف قرارداد با این شرکت بیمه هستند.

نمازی میزان عمل به تعهدات به بیمه گذاران را ۹۶ درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه بازنشستگان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری بخشی از بیمه گذاران را تشکیل می دهند، تلاش می شود تا این قشر در پرداخت هزینه ها دچار سردرگمی نشوند.

وی با بیان اینکه به دنبال خدمت به بیمه‌شدگان هستیم، گفت: اگر این مشکلات و چالش‌های ما حل شود،در ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان، بهتر عمل خواهیم کرد.

وی افزود: درصد نارضایتی بیمه‌شدگان آتیه سازان حافظ، ناشی از عدم آگاهی بیمه‌شدگان از بسته خدمتی است که خریداری می‌شود. یعنی بیمه شده توقع دارد ما همه خدمات درمانی را به آنها ارائه بدهیم، در حالی که این خدمات را از ما خریداری نکرده اند.آگاهی افراد از خدمات بیمه تکمیلی، خیلی مهم است که بدانند چه خدماتی خریداری کرده اند.

نمازی تصریح کرد: وقتی بیمه‌ها در پرداخت مطالبات بیمه‌های تکمیلی دچار تاخیر می‌شوند، بیمه شدگان آسیب می‌بینند و بیمه تکمیلی مجبور به لغو قرارداد می‌شود.

وی، هزینه بیمه آتیه سازان حافظ هر ماه ۲ هزار میلیارد تومان بیان کرد و اظهار داشت: هزینه‌های بیماران خاص را هفتگی پرداخت می‌کنیم، چون شرایط این بیماران به گونه‌ای است که نباید اجازه بدهیم دچار مشکل شوند.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn