تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 15:52
9 بازدید
کد خبر : 354002

غافلگیری دزد جوان در صحنه سرقت خودرو در شهرری

غافلگیری دزد جوان در صحنه سرقت خودرو در شهرری

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سرهنگ “محمدقاسم طرهانی” فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در محله جوانمرد قصاب و ایستگاه مترو ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۳۱شهرری با انجام اقدامات

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ “محمدقاسم طرهانی” فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در محله جوانمرد قصاب و ایستگاه مترو ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۳۱شهرری با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی هویت متهم شدند که مشخصات به عوامل گشت اعلام شد و سرانجام در ۲۶ مهرماه امسال عوامل عملیات هنگام پوشش دهی انتظامی، سارق را حین بازکردن درب خودرو دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: متهم در تحقیقات فنی صورت گرفته توسط ماموران عملیات کلانتری شهرری به هشت فقره سرقت محتویات خودروهای پارک شده در محله جوانمرد قصاب و ایستگاه مترو اعتراف، که پس از تشکیل پرونده برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در پایان، از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn