تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 16:18
12 بازدید
کد خبر : 354027

برنامه سالانه سفر مشتریان مدیران خودرو به چین استارت خورد

برنامه سالانه سفر مشتریان مدیران خودرو به چین استارت خورد

همانطور که می‌دانید شرکت مدیران خودرو هر ساله مشتریان خود را به سفر چین ببرد. به گزارش پدال نیوز؛ سفر به چین یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های مدیران خودرو است که برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد و افراد حاضر در این سفر این شانس را دارند تا علاوه بر آشنایی با کشور چین، با صنعت

همانطور که می‌دانید شرکت مدیران خودرو هر ساله مشتریان خود را به سفر چین ببرد.

به گزارش پدال نیوز؛ سفر به چین یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های مدیران خودرو است که برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد و افراد حاضر در این سفر این شانس را دارند تا علاوه بر آشنایی با کشور چین، با صنعت خودروسازی این کشور، همچنین بازدید از کارخانه شرکت، محصولات آینده و فعالیت‌های شرکت به ویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز آشنا شوند.

 

بازدید از چین و شانگهای برای مشتریان مدیران خودرو

سفر مشتریان مدیران خودرو به چین از تاریخ ۲۳ مهرماه آغاز و تا ۵ آبان به مدت ۱۱ روز و به مقصد شهرهای شانگهای و ووهو در چین صورت می‌گیرد. در این سفر بیش از ۷۰ نفر از مشتریان تمامی محصولات مدیران خودرو حضور دارند. هر سال تعدادی از مشتریان خوش شانس مدیران خودرو این فرصت را پیدا می‌کنند تا با سفر چین با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور آشنا شوند. شانگهای یکی از بزرگ‌ترین شهرهای اقتصادی در دنیا است که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی بوده و سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از این شهر به چین سفر می‌کنند.

 

نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر عضو خانواده بزرگ مشتریان مدیران خودرو هستند، به همین دلیل مدیران خودرو همواره با برگزاری ایونت‌ها و رویدادهای مختلف، بستری ایجاد کرده تا پیوند مستحکمی میان شرکت و مشتریان برقرار شود. تنها در سال جاری بیش از ۲۰۰ ایونت مختلف همچون رویدادهای خیریه، ورزشی و خدمات پس از فروش توسط مدیران خودرو برگزار شده و مشتریان شرکت حضور پر شوری در این رویدادها داشتند.  
مدیران خودرو، سطح جدیدی از مشتری مداری در میان شرکت‌های خودرویی

مدیران خودرو همواره بالاترین شاخص‌های مشتری‌مداری را در میان شرکت‌های خودروسازی داخل ایران ارائه داده و با برگزاری ایونت‌های مختلف ارتباط مداومی با مشتریانش دارد. مدیران خودرو بر این باور است که مشتریان همواره باید از جدیدترین خدمات و محصولات آینده شرکت آشنا شوند و بتوانند ارتباط چهره به چهره با مدیران شرکت داشته باشند. همین رویه تاثیر بسزایی در وفاداری مشتریان به محصولات مدیران خودرو داشته و در نتیجه شاهد آن هستیم که مشتریان این شرکت هرساله رشد قابل توجهی دارد.

 

مدیران خودرو همواره به دنبال آن بوده تا شرایط خدمت رسانی به مشتریان را در تمامی شاخص‌ها از جمله تولید محصولات جدید و با کیفیت بهتر از رقبا، افزایش طول عمر و دوام محصول، خدمات پس از فروش بهتر و افزایش ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق برگزاری ایونت‌های مختلف افزایش دهد.
مشتریان محترم مدیران خودرو از راه‌های ارتباطی مختلف مانند سایت شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir و همچنین آدرس اینستاگرام صفحه رسمی ام‌وی‌ام به آدرس @officia.mvm و همچنین صفحه رسمی باشگاه مشتریان ام وی ام به آدرس @wmwl.official را دنبال نمایید.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn