تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 16:33
35 بازدید
کد خبر : 354044

زمان تمرین پرسپولیس در دوحه تغییر کرد

زمان تمرین پرسپولیس در دوحه تغییر کرد

به گزارش آفتاب نو، کاروان پرسپولیس که برای تطابق بیشتر آب و هوایی و برگزاری چند جلسه تمرین در چمن‌های صاف و یکدست ورزشگاه‌های شهر دوحه روز ۲۶ مهر ماه با پرواز چارتر راهی شهر دوحه شده بودند روز قبل اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کرده و جلسه دوم تمرین خود را نیز امروز

به گزارش آفتاب نو، کاروان پرسپولیس که برای تطابق بیشتر آب و هوایی و برگزاری چند جلسه تمرین در چمن‌های صاف و یکدست ورزشگاه‌های شهر دوحه روز ۲۶ مهر ماه با پرواز چارتر راهی شهر دوحه شده بودند روز قبل اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کرده و جلسه دوم تمرین خود را نیز امروز برگزار خواهند کرد.

تمرین امروز پرسپولیس نیز مثل دیروز راس ساعت ۱۸ عصر برگزار می‌شود اما زمان تمرین فردا که آخرین جلسه تمرینی سرخ پوشان خواهد بود تغییر می‌کند.

پرسپولیس فردا قرار است در چمن ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به عنوان زمین اصلی تیم السد تمرین کند و طبق برنامه‌های گاریدو زمان تمرین آخر پرسپولیس در این زمین که محل برگزاری مسابقه با السد هم می‌باشد در همان ساعت برگزاری مسابقه برگزار می‌شود.

پرسپولیس روز ۳۰ مهر ماه به مصاف السد می‌رود و زمان برگزاری این مسابقه ساعت ۱۹.۳۰ خواهد بود و برهمین اساس تمرین فردای پرسپولیس نیز در همان ساعت ۱۹.۳۰ برگزار می‌شود تا سرخ پوشان با شرایط زمین و نور استادیوم و دمای شهر دوحه در آن ساعت آشنا شوند.

پرسپولیس قرار است فردا آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با تیم السد برگزار کند.
 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn