تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 20:11
6 بازدید
کد خبر : 354258

۴ موتورسنگین قاچاق ۷۰ میلیاردی در سیرجان توقیف شد – آفتاب نو | اخبار ورزشی

۴ موتورسنگین قاچاق ۷۰ میلیاردی در سیرجان توقیف شد – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ جواد خواجه پور، صبح شنبه گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سیرجان بر اساس اقدامات اطلاعاتی از اختفا تعدادی موتور سنگین قاچاق در یک منزل مسکونی در روستایی در حاشیه شهر سیرجان مطلع شدند. وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس امنیت عمومی و مأموران کلانتری ۱۵ زیدآباد که بر

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ جواد خواجه پور، صبح شنبه گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سیرجان بر اساس اقدامات اطلاعاتی از اختفا تعدادی موتور سنگین قاچاق در یک منزل مسکونی در روستایی در حاشیه شهر سیرجان مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس امنیت عمومی و مأموران کلانتری ۱۵ زیدآباد که بر اساس اشرافیت اطلاعاتی از محل اختفا این موتورسیکلت‌های قاچاق اطلاعات موثقی در دست داشتند موفق شدند طی بازرسی از این منزل مسکونی ۳ دستگاه موتور سنگین و یک موتورسیکلت مینی خارجی و تعداد ۱۰۲۹۳ عدد انواع قطعات موتور سیکلت, دوربین مدار بسته و ساعت مچی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به معرفی ۲ نفر در این رابطه به مراجع قضائی تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌ها و اجناس قاچاق هفتاد میلیارد ریال عنوان شده است.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn