تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 20:15
49 بازدید
کد خبر : 354263

همدانی: در استقلال آدم‌های کوچک در جایگاه بزرگ قرار گرفته اند

همدانی: در استقلال آدم‌های کوچک در جایگاه بزرگ قرار گرفته اند

 تمام تصمیمات شهریاری تا اینجا غلط بود. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ ستار همدانی گفت: از ابتدای فصل تمامی ناکامی ها و شکست ها معطوف به سو مدیریت و عدم تخصص آقایان است. نه بازیکنان و نه مربیان مقصر نیستند. نکونام کار خود را درست  انجام می داد و شاید اگر کارها درست پیش می

 تمام تصمیمات شهریاری تا اینجا غلط بود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ ستار همدانی گفت: از ابتدای فصل تمامی ناکامی ها و شکست ها معطوف به سو مدیریت و عدم تخصص آقایان است. نه بازیکنان و نه مربیان مقصر نیستند. نکونام کار خود را درست  انجام می داد و شاید اگر کارها درست پیش می رفت او موفق می شد اما دوستان مدیریت آن را خراب کردند.

وی افزود: هنگامی که آدم های کوچک را در مدیریت جایگاه های بزرگ قرار دهیم اینگونه می شود. مسئولان استقلال فاقد هرگونه تخصص و آگاهی فوتبالی هستند. تصور ما این بود با توجه به سابقه شهریاری او خیلی به استقلال کمک کند اما از زمانی که وارد باشگاه شده تا به امروز هر تصمیمی که گرفته اند غلط بوده است.

همدانی گفت: اینکه خسرو حیدری در خصوص مسائل مختلف آکادمی که نباید در فضای مجازی به آن اشاره شود، صحبت می کند و آنها را مطرح می کند، از بی عرضگی مدیریت است.ضیایی آیا می تواند با نسل جدید ارتباط برقرار کند؟طبیعتا با خسروی حیدری درگیر می شوند و به طور مثال حسین حسینی به آن شکل کنار گذاشته می شود. همه اینها نشان می دهد این افراد دارای صلاحیت مدیریتی نیستند.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn