تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 21:00
15 بازدید
کد خبر : 354302

بهترین گلزن تاریخ ذوبی ها مقابل استقلال را بشناسید!

بهترین گلزن تاریخ ذوبی ها مقابل استقلال را بشناسید!

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : مجید علیاری با دو گلی که در بازی هفته هشتم لیگ برتر مقابل استقلال به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد چهار رساند و بهترین گلزن تاریخ گاندوها در رقابت‌های بین این دو تیم لقب گرفت. پیش از او سپهر حیدری و مرتضی تبریزی هرکدام ۳ گل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

علیاری، بهترین گلزن تاریخ گاندوها مقابل استقلال!

مجید علیاری با دو گلی که در بازی هفته هشتم لیگ برتر مقابل استقلال به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد چهار رساند و بهترین گلزن تاریخ گاندوها در رقابت‌های بین این دو تیم لقب گرفت.

پیش از او سپهر حیدری و مرتضی تبریزی هرکدام ۳ گل برابر آبی‌پوشان پایتخت به ثمر رسانده بودند و این عنوان را در اختیار داشتند و حالا علیاری بالاتر از دو بازیکن باسابقه ذوب آهن به تنهایی این رکورد را در اختیار دارد.

همچنین در تمامی دیدارهایی که ذوب آهن مهمان استقلال بود، رضا صاحبی، سپهر حیدری و مرتضی تبریزی دو گل مقابل استقلال به ثمر رسانده بودند که علیاری در یک مسابقه دو گل برابر این تیم به ثمر رساند و با توجه گلی که فصل قبل وارد دروازه استقلال کرد بهترین گلزن خارج از خانه گاندوها مقابل استقلال هم لقب گرفت!

البته علیاری یک بار هم با پیراهن فولاد خوزستان دروازه استقلال را باز کرده بود و در مجموع پنج گل برابر این تیم به ثمر رسانده است.

بهترین گلزن تقابل این دو تیم محمد نوازی مربی باشگاه استقلال است که پنج گل وارد دروازه سبزپوشان اصفهانی کرده بود و حالا علیاری یک گل تا شکستن رکورد او فاصله دارد.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn