تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 0:03
33 بازدید
کد خبر : 354464

اطلاعیه استقلال در خصوص وضعیت هدایت آبی‌ها مقابل النصر

اطلاعیه استقلال در خصوص وضعیت هدایت آبی‌ها مقابل النصر

جامعه ورزشی آفتاب نو: باشگاه استقلال که شب گذشته از پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید رونمایی کرده بود، امشب طی اطلاعیه‌ای توضیحاتی را درباره زمان حضور این سرمربی و دستیارانش در اردوی آبی‌ها و معارفه رسمی آنها ارائه کرد. در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: « به اطلاع هواداران محترم باشگاه بزرگ استقلال می

جامعه ورزشی آفتاب نو:

باشگاه استقلال که شب گذشته از پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید رونمایی کرده بود، امشب طی اطلاعیه‌ای توضیحاتی را درباره زمان حضور این سرمربی و دستیارانش در اردوی آبی‌ها و معارفه رسمی آنها ارائه کرد.

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: « به اطلاع هواداران محترم باشگاه بزرگ استقلال می رساند، همانطور که مدیریت باشگاه استقلال و اعضای هیات مدیره وعده داده بودند، پس از بررسی‌های فراوان و نظرخواهی از کارشناسان و پیشکسوتان محترم، سرانجام آقای پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال معرفی شد.

این انتخاب به واسطه کارنامه موفق ایشان صورت گرفت و امید است در آینده کادرفنی استقلال بتوانند زمینه موفقیت‌های بزرگ و رضایتمندی هواداران را فراهم آورند تا بتوانیم دوباره قدرت واقعی استقلال را در میادین داخلی و بین المللی به معرض نمایش بگذاریم.

در خصوص زمان آغاز به همکاری سرمربی جدید و اعضای کادر فنی استقلال نیز شایان ذکر است، با توجه به برگزاری بازی استقلال – النصر در کشور امارات، و پرواز کاروان آبی‌پوشان به دبی، آقای پیتسو موسیمانه، به همراه اعضای کادر فنی خود در دبی به کاروان استقلال ملحق خواهند شد و از نزدیک بازی استقلال – النصر در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

بر اساس توافق صورت گرفته با سرمربی جدید، قرار است مسئولیت فنی این بازی همچنان در اختیار آقای سهراب بختیاری زاده و کادر فعلی تیم فوتبال استقلال باشد و پس از پایان بازی، کادرفنی جدید به همراه بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی به تهران بازخواهند گشت تا فعالیت رسمی خود را با استقلال در تهران آغاز کنند.

پس از بازگشت کاروان استقلال از سفر به امارات، مراسم معارفه آقای موسیمانه در تهران انجام خواهد شد که زمان و مکان این نشست خبری متعاقبا به اطلاع رسانه های گروهی خواهد رسید.

امید است با انتخاب سرمربی محترم کادرفنی استقلال با همراهی و حمایت هواداران شاهد اتفاقات خوب برای استقلال باشیم تا دوباره در کنار هم بتوانیم موفقیت های باشگاه محبوب خود را جشن بگیریم.

همدل و متحد برای استقلال».

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn