تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 0:44
14 بازدید
کد خبر : 354497

جبهه مقاومت با شناسایی رهبران و نیرو‌های نظامی اسرائیل با این رژِیم مقابل به مثل کند

جبهه مقاومت با شناسایی رهبران و نیرو‌های نظامی اسرائیل با این رژِیم مقابل به مثل کند

جامعه ورزشی آفتاب نو: احمد بخشایشی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به شهادت یحیی سنوار گفت: یحیی سنوار دراردوگاه متولد، در فلسطین بزرگ شد و جانش را تسلیم کرد.وی فردی مبارز بود که ترس را به زانو در آورده بود، هیچگاه  در تونل پنهان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

احمد بخشایشی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به شهادت یحیی سنوار گفت: یحیی سنوار دراردوگاه متولد، در فلسطین بزرگ شد و جانش را تسلیم کرد.وی فردی مبارز بود که ترس را به زانو در آورده بود، هیچگاه  در تونل پنهان نبود و پشت اسرا  خودش را پنهان نکرد در صورتی که وقتی شهید شد با رزمندگان به خانه‌ای رفتند و تصادفی هم به شهادت رسید. وی فردی مبارز بود که بعد از هنیه رهبر حماس شد و الان هم افرادی هستند که جایوی را پر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: اینکه اسرائیلی‌ها از شهادت سنوار خیلی خوشحال هستند برای این است که طراح نحوه عملیات الاقصی و بعد از آن طوفان الاقصی بود و می‌گویند مغر متفکر این عملیات‌ها را  شهید کرده اند، اما آنها باید بدانند که معنی این شهادت ها این  نیست که حماس از بین می‌رود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها بدانند که حماس تشکیلاتی است که مبارزه می‌کند و راه خود را ادامه می‌دهد و رهبران آنها در خط مقدم مبارزه هستند. شهید سنواردر خط مقدم جبهه بود و هیچ گاه پنهان نمی‌شد و به هرحال طرف را به سخره می گرفت.

بخشایشی اضافه کرد: شهید سنوار کسی بود که ارتش بزرگ اسرائیل را که می‌گویند چهارمین ارتش بزرگ دنیا است و  شکست ناپذیر است را اذیت می‌کند به همین دلیل است که وقتی سنوار شهید می‌شود اسرائیلی‌ها می‌رقصند. البته باید بگویم در واکنش به این اتفاق پهپاد حزب الله مقابل کاخ آقای نتانیاهو و محل زندگی وی برخورد می کند که معنی  این کار نیز این است  که «زدی ضربتی و ضربتی نوش کن».

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گفت: جبهه مقاومت یک جبهه قدرتمند شده است و امیدوارم که صلح برقرار شود. علیرغم اینکه رهبر حماس را شهید کردند، اما حماس را که از بین نبرده اند، زیرا رهبران دیگری هم در حماس وجود دارند که به مبارزه ادامه می دهند. اینکه صهیونیست ها نتوانستند اسرایشان را آزاد کنند، نتانیاهو حسن نصرالله را به شهادت می رساند و حزب الله پهپاد درب خانه نتانیاهو می فرستد و منفجر می‌کند یعنی جبهه مقاومت قدرتمند است.

وی با بیان اینکه اسرائیل خیلی وحشی شده و اصول جنگ را از بین برده اند، گفت: در زمان جنگ زن و بچه‌ها را نمی‌کشند و با پیرزن و پیرمرد‌ها کاری ندارند و حتی به زیر ساخت‌های کشور آسیب نمی‌رسانند، اما اسرائیل همه این کارها را با حمایت آمریکا  انجام داد، آمریکا شریک جرم است و تنها کشوری که می‌تواند اسرائیل را کنترل کند فقط آمریکا است.

بخشایشی خاطر نشان کرد: یک روش دیگر که می‌شود اسرائیل را به زانو در آورد همان کاری است که یحیی سنوار انجام داد و آن شناسایی رهبران و نیرو‌های نظامی اسرائیل بود، در واقع کاری که اسرائیل با حزب الله وحماس انجام داد اکنون جبهه مقاومت هم باید به سراغ افراد شناسنامه دار اسرائیلی برود و آنها را  به زانو در آورد.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn