تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 0:51
11 بازدید
کد خبر : 354502

غزه جهنم روی زمین برای یک میلیون کودک فلسطینی است

غزه جهنم روی زمین برای یک میلیون کودک فلسطینی است

به گزارش جام جم آنلاین، «جیمز الدر» سخنگوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) امروز شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی که خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) از او نقل کرد، گفت: پس از گذشت بیش از یک سال از جنگی که اسرائیل علیه نوار غزه آغاز کرده، کودکان هنوز هر روز رنج غیرقابل توصیفی را متحمل

به گزارش جام جم آنلاین، «جیمز الدر» سخنگوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) امروز شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی که خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) از او نقل کرد، گفت: پس از گذشت بیش از یک سال از جنگی که اسرائیل علیه نوار غزه آغاز کرده، کودکان هنوز هر روز رنج غیرقابل توصیفی را متحمل می‌شوند.

الدر در ادامه اظهار کرد: غزه در واقع تجلی واقعی جهنم روی زمین برای یک میلیون کودک ساکن آن است، شرایط هر روز بدتر می‌شود و ارزیابی‌ها حاکی از این است که تعداد کودکان شهید شده در غزه از ۱۴ هزار ۱۰۰ تن فراتر رفته و این آمار به معنای آن است که روزانه حدود ۳۵ تا ۴۰ دختربچه و پسربچه در غزه کشته می‌شوند. آمارهایی که ارائه شدند، حاکی از شهادت بیش از ۴۲ هزار و ۴۰۰ تن هستند که این آمار تایید شده و موثق است اما تعداد بسیار بیشتری از این زیر آوارها هستند.

سخنگوی یونیسف افزود: آنهایی هم که از حملات هوایی روزانه و عملیات‌های نظامی نجات پیدا کردند، در بسیاری از مواقع با شرایط هولناکی روبه‌رو هستند، کودکان بارها و بارها به دلیل خشونت و دستورالعمل‌های تخلیه متعدد حتی در زمانی که محرومیت و فقر بر کل غزه سایه افکنده، آواره شدند.

این مسوول سازمان ملل در پایان گفت: کودکان و خانواده‌هایشان کجا بروند؟ زمانی که آنها در مدارس و پناهگاه‌ها هم در امان نیستند و حتی در بیمارستان‌ها امنیت ندارند، قطعا در اردوگاه‌های پرجمعیت نیز در امنیت نیستند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn